fredag 2. september 2011

På kjøkkenveggen





Jeg fikk så lyst til å vise frem veggen med tallerkener på kjøkkenet vårt litt bedre, 
etter å ha sett Med et lekent sinn sitt innlegg idag hvor hun ble inspirert av tallerkenveggen vår  (som kunne skimtes i bakgrunnen på dette innlegget) til å anlegge sin egen. 
Kjempehyggelig å kunne inspirere andre:-) 

Jeg synes tallerkner på veggen er så kult, og en fin måte å vise frem noe som ellers ville stått bortgjemt i et skap. Jeg har lyst på flere etterhvert, og særlig en gul Lotus tallerken/fat fra Cathrineholm står høyt på ønskelisten.

Forresten har vi malt veggene på kjøkkenet hvitt etter sommerferien, 
vi trengte litt forandring etter den ubehagelige kjøleskapshendelsen som møtte oss etter ferien.
 Føles mye freshere nå, i forhold til den lattefargen som var før:-) 


God helg til alle som er innom!



A wall in our kitchen where  
we have hung different plates.  
Happy weekend!
 

18 kommentarer:

  1. Kjempefint;) jeg må bare få tak på sånn oppheng, hvor finner man det a?

    SvarSlett
  2. Nå måtte jeg jo bare inn igjen og kommentere enda litt mer :D Jeg ønsker meg også VELDIG gul lotus-tallerken! Har to oransje og en blågrønn, og en gul hadde SÅ gjort susen. De gule Cathrineholm-tingene er det så enorm smell i, jeg blir så glad av dem! Har en stor gul bolle og en bitteliten gul skål, sistnevnte er med vertikale striper og ikke lotus. Til å bli GLAD av! Forresten er den stol/krakk/stigetingen som er rød SÅ veldig sjarmerende! :)

    SvarSlett
  3. Veldig fint :) Leste også innlegget hos Med et lekent sinn, og fikk veldig lyst på en slik vegg her hjemme!!! Tusen takk for inspirasjon.

    God helg til deg!

    SvarSlett
  4. dette er kjempe fint! liker godt fargene på kjøkken din : )

    SvarSlett
  5. fine veggen:) ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
  6. Fine tallerken og likte den røde stolen så godt. Nydelig kjøkken.

    SvarSlett
  7. ...du har den herligste cathrineholm samlingen jeg vet om!!!

    SvarSlett
  8. Ja, hadde man bare hatt litt mer veggplass så ;)
    Lekkert!Hva bruker du til å henge opp tallerkner med? Jeg malte også kjøkkenet mitt kritt hvitt i sommer.Helt herlig!:)
    Ha en fin fredag:)

    SvarSlett
  9. Så herlige tallerkener du har på veggen :) Du satte meg på en idè ;)

    God helg !
    Klem fra Janne som er glad du ble med på min GA:)

    SvarSlett
  10. Wilhelmine og frk. Eplegrøt:
    Jeg har brukt tallerkenoppheng kjøpt hos jernvarehandel/isenkrambutikk til å henge opp tallerkenene. De er hvite med en slags fjæring imellom. Fant en i claes olson's nettbutikk som eksempel,
    http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=162157262

    Finnes i ulike størrelser.

    SvarSlett
  11. Fiiiine tallerken, og fiiiiine Cathrineholmsaker. Ser du har oppå hylla!!!! Ønsker meg en kaffekjele og noen boller. Herlig serie!!! klemz Grethe

    SvarSlett
  12. skikkelig lekkert med slike fargerike samlinger..jeg har 1000 (ja, i allefall 30!) kule fat og tallerkner som burde vært hengt opp og fått vist seg frem. kanskje jeg får det til en gang, når (om )nyhuset engang blir ferdig..

    SvarSlett
  13. Kjempelekkert!!

    Jeg også, som Gunhild over her, har en samling med tallerkener som skulle vært opp på veggen for lenge siden. Kanskje denne hærlige inspirasjonen inne hos deg, kan få meg til å få ut fingern ;)

    Fin hælg te dæ! Klæm

    SvarSlett
  14. Elsker den veggen altså! Jeg er blitt såå inspirert til å lage noe lignende på kjøkkenveggen min. Takk for alle de herlige bildene du deler. Blir så glad av det!

    God helg, vennen! ♥

    SvarSlett
  15. Det er SÅ fint med tallerkenvegg! Jeg har en liiiten vegg som jeg skal ha opp et par fat, men mangler det ene jeg er på utkikk etter..
    Enig med SFØ..utroligste cathrineholm samlingen:)
    Helgeklem

    SvarSlett
  16. veldig, veldig fint, asså!
    Og så fine bilder, som alltid!



    KLem

    SvarSlett