tirsdag 27. september 2011

Svalepute

Forrige uke hadde jeg vinnerlykke igjen. Jøye meg!
Jeg var nemlig så heldig å vinne denne flotte svaleputen i lotteri hos Tone med den fine bloggen Designhund. Puten er laget av Tone selv, er hun ikke flink?



Jeg synes den passet perfekt i sofakroken vår. Her er det allerede flere blå detaljer rundt forbi, så svalen fløy lett inn og fant sin plass. Nå kan vi holde på sommerfølelsen i stuen litt lenger. 
Tusen takk, Tone! 


OPPDATERING: Tone har nå startet Eplabutikk hvor hun selger bl.a. puter.
Ta en titt!


I won a pillow in a give away at Designhund, so beautiful! 
And it gives our living room a wonderful summer-feeling.  

10 kommentarer:

  1. Du har hatt skikkelig vinnerlykke id et siste du! Og så fin denne premien var da. Nydelig pute fra flinke Tone! Grattis! :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer ! Så fint det ble med den puta inne hos deg :) Den gled rett inn .

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. å så stas å se;)
    du... den skle jammen rett inn...
    den var 'meant to bee' hos deg den!
    klem

    SvarSlett
  4. Helt enig Louise!
    Kunne ikke passet bedre i en annen soffa, nei.
    Tror nok det var litt ment at den skulle hjem
    til deg :) Klæm

    SvarSlett
  5. so fint! jeg besøker bloggen hennes ASAP ; )

    SvarSlett
  6. Den passet perfekt inn :) Så koselig stue!!:)

    SvarSlett
  7. Nyyydelig! :) Er ikke misunnelig i det hele tatt, neida...;)

    SvarSlett
  8. Hei, den var kjempefin, passet jo rett inn hos deg også;)

    SvarSlett
  9. Grattis till vinsten! Kudden passar verkligen super i din soffa. :-)

    SvarSlett