torsdag 13. oktober 2011

20% og bloggtreff

I går kveld hadde House of Oslo 5 års jubileum, samt feiring av at Habitat og ROOM nå åpner på senteret. I forbindelse med dette inviterte de til 20% rabatt på nesten alle varer og bød på cava og cupcakes. Et lite bloggtreff ble det også. 

 20% og bursdagspenger i lommen er en god kombinasjon. En ny Marimekko-kopp med blå dekor og et Marimekko skjærebrett (det høyeste bakerst) ble med meg hjem. Vært på ønskelisten lenge, så jeg ble fornøyd. 

Mange fjøler sammen er fint, særlig med ulike mønstre. En god blanding av nytt og gammelt: det svarte/hvite er en bursdagsgave, elefantbrikken er en barnetallerken fra Norway Design, den blå/grønn blomstrete fjølen og brettet i grå/respatex er begge fra loppemarked.



Bilde lånt med tillatelse fra Høytrykk

Før House of Oslo arrangementet var jeg (med den røde jakken), Med et lekent sinn, Designhund og Høytrykk (som tar bildet) ute og spiste. 
Veldig hyggelig å treffe disse flotte jentene igjen! (sist gang var Glansdagen hvor vi også møttes på forhånd) 
 Etter en lang kø for å komme inn var det cava, drinker og cupcakes. Der møtte vi også flere bloggere, og det ble mye mingling. Men jeg fikk altså også tid til litt shopping (er ikke god til å mingle) ;-)

17 kommentarer:

  1. For en fin samling av brett!! Utrolig fint det du kjøpte i går. Og tenk å fine to så fine på loppis da... Du har så vanvittig loppelykke! :)

    SvarSlett
  2. Jammen fikk du handlet litt du;)
    vi hadde en fin dag, kjempekoselig å treffe deg igjen!
    tipper det blir fler ganger også jeg....
    klem

    SvarSlett
  3. Så mange fine brett!! Jeg likte spesielt godt respatexbrettet jeg. Og selvfølgelig det sorte/hvite :D

    Ser ut som mange av dere bloggejentene kosa dere igår :)

    SvarSlett
  4. Synes det ser ut som du er veldig flink til å mingle, jeg!
    Fint å se et så tydelig bilde av deg, da tror jeg at jeg skal kjenne deg igjen om vi mætes over stoffhaugen på et loppemarked ; )
    Kan anbefale Heggedal-loppiset på lørdag.

    SvarSlett
  5. Ser ut som dere hadde en super kveld:),
    fin brettsamling:)
    Klem Hilde

    SvarSlett
  6. Ekspert på lopper du ;)
    Og de nye tingene var så flotte...
    Nå lover jeg å huske hvem du er neste gang jeg møter deg igjen ;)
    Jeg er visst elendig på navn jeg!
    Veldig kjekt å møte deg i går. Skulle bare hatt enda mer tid...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. Cupcakes, cava, bursdagspenger og 20% hørtes ut som en fantastisk kombinasjon :) Så mange fin e skjærebrett du har. Her i huset er de i tre, og ikke så veldig dekorativ :)

    SvarSlett
  8. Whaat? var det 20% på hele illums også? dååne, skulle vært der!
    Nydelige ting du kjøpte ;)

    Silje

    SvarSlett
  9. Så mye fint du fant! Gøy å se bilde av deg :-) Jeg var også en tur der i går og fant litt småtteri. Stas med cava og cupcakes og interiør i kombinasjon ass ;-)

    Ha en fin kveld!
    Klem fra Mollie

    SvarSlett
  10. Liker brettene dine:) Herlig bloggetreff:)

    Trine:)

    SvarSlett
  11. heihei!

    Så koselig å treffe deg igjen, ja det hadde vært veldig hyggelig å finne på noe en dag snart!
    brettene var flotte sammen der de sto, grattis med det nye ;)

    SvarSlett
  12. Fiiiine brett!!
    Den marimekkofjøla har jeg gått forbi flere ganger, står på ønskelista til jul..

    Ser så koselig ut med bloggetreff!

    Straks helg!
    Herlig!
    :)

    SvarSlett
  13. Så koselig dere må ha hatt det! Skulle ønske jeg fikk vært med dere, men gikk ikke denne gangen..
    Fine ting du kjøpte også!

    God helg!
    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  14. Fint bilde av deg! Lydia

    SvarSlett
  15. Så koseleg det såg ut! Kjekt å sjå bilde av deg òg, forresten!
    Fine skattane du har kjøpt - utruleg tøft med miksen av brett! Likar mønstermiks!!

    Klem

    SvarSlett