søndag 30. oktober 2011

Bloggbursdag og give away!



Den 31 oktober er det 1 år siden jeg postet mitt første innlegg, og med det tok mine første famlende skritt ut i bloggverdenen. 
Og det er klart det må feires med en give away!


Jeg føler jeg har lært mye i gjennom året som har gått, men det viktigste er at det har vært veldig gøy å ha denne bloggen som en hobby. Et pusterom i hverdagen, et sted som bare er mitt. Hvor jeg kan holde på med det jeg liker. Dessuten har jeg fått treffe så mange koselige mennesker, både på nett og i virkeligheten.
Jeg blir så glad for alle kommentarer og tilbakemeldinger, tusen takk! 





Premie 1:
et sett med 6 magnetiske polaroid-rammer som man kan skrive på med whiteboardpenn (følger med).

Premie 2:
en kalender for 2012 fra Darling Clementine


Slik får du lodd: 

1 lodd - kommentar
2 lodd - kommentar + følger (google/bloglovin)
3 lodd - kommentar + følger + link på egen blogg (bruk det øverste bildet)

Har du ikke blogg/google-konto kan du legge igjen kommentar som anonym, men husk å legge igjen navn/mail i tilfelle du skulle vinne.

Fint om du kan skrive hvor mange lodd du tar:-)

Jeg trekker to vinnere som vinner hver sin premie fredag den 25 november.

Lykke til!


********Loddtrekning stengt*******


It's a year since I started my blog, and time to celebrate with a give away!

You can get tickets if you:
1 ticket - leave a comment on this post
2 tickets - be, or become, a follower + comment
3 tickets - link on your own blog + follow + comment
Please write in your comment how many tickets you take.


The draw will be on Friday November 25th. 

Good luck! 

127 kommentarer:

  1. Så morro! To lodd på mmæ! følger dæ og kommenterer stadig vekk :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med bloggbursdag! Jeg er absolutt med, og sikrer meg full pott med tre lodder med det samme : )

    Herlig søndag til deg : )

    SvarSlett
  3. Gratulerer ! Jeg vil være med å feire deg :)
    Og tar gjerne 3 lodder .
    Tusen takk .
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye! Jeg tar gjerne 3 lodd - utrolig fine premier :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med blogge-bursdag! :) Tar 3 lodd!

    SvarSlett
  6. Hurra for bloggebursdagen!

    Jeg vil selvfølgelig være med, og trekker 3 lodd!!

    Nå venter jeg bare i spenning på å få se Stringoppdateringa :D

    SvarSlett
  7. Gratulerer!!! Kjører på med 3 lodd jeg :)
    Klæm

    SvarSlett
  8. Grattis till ett helt år med inspirerande blogginlägg!
    Självklart vill jag vara med och tävla! 2 lotter till mig, tack.

    SvarSlett
  9. Så snilt med en give away på selveste blogg bursdagen :)Gratulerer!
    Jeg tar selfølgelig 3 lodd - makan til premier da gitt!
    Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  10. Gratulerer med bloggebursdagen:) Eg tek to lodd, fylgjer deg allereie! Stilige premiar!!

    SvarSlett
  11. Så gøy! To lodd på meg :)

    Og gratulerer så mye med 1-års jubileum!!

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  12. GRATULERER!
    Jeg tar gjerne et par lodd :)

    SvarSlett
  13. Grattis med bloggbursdag! :) Tre lodd på meg!

    SvarSlett
  14. Gratulerer med ettårsbloggebursdag :) Jeg tar tre lodd og krysser fingrene :) *♥*

    SvarSlett
  15. 1 lodd:)


    Gratulerer så mye!


    Klem L

    SvarSlett
  16. Tillykke med det første år :) Jeg deltager meget gerne med 2 lodder - en for kommentar og en for fast læser. den kalender er da for fin :)

    SvarSlett
  17. Hei hei! :)

    For en nydelig blogg du har!
    Her har jeg ikke vært innom tror jeg.. Skulle kommentere inne hos Loppedilla og så kommentaren din.. Da måtte jeg jo inn å titte ;)

    Jeg vil gjerne være med å feire og blir med på 3 lodd! :)
    Nydelige premier som du gir bort.

    Det er gøy å blogge - et lite pust i hverdagen! :)

    Ønsker deg en fin kveld!

    Klem fra Ida
    -Interiør drops

    SvarSlett
  18. Vil bli med !!!!!
    Gratulerer så masse med 1års dagen - syns du he en flott blogg som eg har følgt ei stund no :) Tar 2 lodd og kryssa fingrane :) Bli gjerne med på min gi-vekk også om du vil...

    Klem frå Sissel

    SvarSlett
  19. Gratulerer!!
    Virkar som du har god loppesans :)
    Tar to lodd.

    Ragnhild

    SvarSlett
  20. gratulerer med dagen! og takk for dine tips og inspirasjon.
    jeg trekker to lodd.
    klem m

    SvarSlett
  21. Masse grattis!!

    Trekker 2 lodd tusen takk :)
    Siw

    SvarSlett
  22. Gratulerer med bursdag for den fine bloggen din! Jeg tar gjerne to lodd!
    Den kalenderen hadde ikke vært dum å vinne!!! Klem fra Anne

    SvarSlett
  23. 3 lodd på meg! Elsker bloggen din, kan ikke tro at du bare har holdt på i ett år, du har jo så flott blogg!

    SvarSlett
  24. Gratulerer!
    En finfin blogg jeg kikker innom stadig vekk!
    To lodd til meg!

    SvarSlett
  25. hurra for deg, og hurra for fine premier!

    2 lodd til meg:)

    SvarSlett
  26. Gratulerer med bursdag og takk for all inspirasjon du gir gjennom bloggen din! Jeg tar 2 lodd og krysser fingre og tær, kjempefine premier!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  27. gratulerer! du har en veldig fin blogg- fortsett med det:) 2 lodd til meg.

    SvarSlett
  28. Gratulerer! Jeg liker bloggen din sååå godt :-)
    Og trekker 3 lodd - hjertelig takk.
    Klem :-)

    SvarSlett
  29. Grattis! 1 lott till mig, tack!

    SvarSlett
  30. Oi, en sånn fantastisk give-away kan jeg ikke unngå å være med på. To lodd på meg :)

    SvarSlett
  31. Så utrulig bra premiar! Eg prøver lukka med full pott, tre lodd på meg!

    Og GRATULERER med jubileum! Eitt år! Hurra!! Eg er så glad for at eg har kome innom bloggen din, her finn eg så mykje bra inspirasjon - alltid kjekt å lese her!

    SvarSlett
  32. Gratulerer... fant bloggen din akkurat nå og har et helt år å lese gjennom :)

    SvarSlett
  33. Jeg er med :)

    2 lodd ( kommentar pluss link på min blogg)

    Krysser fingrene :)

    lilja

    SvarSlett
  34. Forsinket tillykke. Jeg vil gerne bede om 2 lodder :)

    SvarSlett
  35. Gratulerer med Blogg bursdag :D Jeg prøver lykken med 3 lodd :)

    SvarSlett
  36. Oi, så fine premier :) Jeg tar to lodd, kommentar + følger.

    SvarSlett
  37. Gratulerer med bloggbursdag:).
    trekker 3 lodd:).
    Klem Hilde

    SvarSlett
  38. gratulerer med 1 årsblogg =) 2 lodd på meg!

    SvarSlett
  39. Gratulerer masse med dagen 4 etg :) 2 lodd til Hedmark :)

    SvarSlett
  40. Har lagt deg til på bloglovin. :) Med det trekker jeg 3 lodd. Ha en fin uke videre. Vennlig hilsen Pia.

    SvarSlett
  41. Gratulerer! Jeg tar gjerne 3 lodd! :)
    Fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  42. Gratulerer med bloggbursdagen!
    Trekker meg 2 lodd :0)
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  43. Gratulerer så masse! Jeg vil veldig gjerne delta med 2 lodd (kommentar+følger)

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Grattis med 1-årsdagen! Bloggen blir bar bedre og bedre :)
    2 lodd på meg!

    SvarSlett
  45. 3 lodd! :D
    link til innlegget på bloggen; http://handerremesut.blogg.no/1320166792_konkurranse.html
    Også har jeg followa deg på bloglovin.

    Email: mesutbaran@live.no

    =)

    SvarSlett
  46. Er med! (: Da blir det 2 lodd for mæ.. (:
    Følger deg på bloglovin & kommenterer.. (:
    E-post : becarneves@gmail.com

    SvarSlett
  47. Gratulerer med bloggbursdad! Jeg er med. 1 lodd :)

    Ellen Stormo
    sprellen_star@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Jeg tar med meg to lodd hos deg :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  49. ♥´¯) ¸.-:¦:-´¯)
    (¸-:¦:-´ (¸.♥´´¯`•.¸
    Tar 2 lodd i GiveAwayen
    Følger deg videre og ser frem til det.
    Ønsker deg en fin Høst & Vinter.
    Hilsen Monica i Bergen

    ˙·٠•●♥✿❀♥canim_monica@hotmail.com❀✿♥●•٠·˙

    SvarSlett
  50. Jeg er gjerne med og tar 3 lykkelodd og krysser fingrene. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/11/giveaway-hos-4-etg.html

    Klem

    PS: Bli gjerne med hos meg også

    SvarSlett
  51. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Hurra for deg! Gratulerer med ettårsdagen :) Jeg er med i trekningen og tar to lodd :)

    SvarSlett
  53. Jeg blir med på feiringen med 2 lodd (kommentar+link)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  54. Hurra for deg osv....

    1 lodd

    Marius

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  55. 1 lodd på meg!
    bergecathrine@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Er innom å leser bloggen din stadig vekk, og jeg LIKER! Jeg tar 3 lodd! Stå på videre!

    SvarSlett
  57. 2 LODD :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  58. Jeg trekker to lodd og krysser fingrene!
    olemartinjensen(ætt)live.no

    SvarSlett
  59. 1 års gratulasjon fra meg!
    Takk for herlig giveaway!
    1 lodd...

    Bente Hagen, netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  60. Hei!
    Jeg tar 1 lodd :)

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  61. Gratulerer med dagen! Jeg elsker premiene og liker bloggen din, så jeg tar gjerne tre lodd :)

    SvarSlett
  62. Fin giveaway, tenk et år! Det er stas det! Jeg blir selfølgelig med med 3 lodd. Elsker polaroidrammene ;) Og kalenderen er så søt.

    Guri så fine gavlene på hyllene under ble, jeg kjenner jeg riktig gleder meg til å se de når de er kommet på plass!

    Ha en god uke, søte du!

    klem Mumsi

    SvarSlett
  63. Hei!

    Jeg heter Gitte og fant bloggen din i dag! For en fantastisk blogg du har! Gleder meg til å følge den videre:)

    Vil være med å feire:) Tar 3 lykkelodd :)

    Ha en fantastisk dag!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  64. Gratulerer ! Jeg vil være med å feire deg jeg:)))
    jeg tar gjerne 3 lodder .
    tusen takk for koselig kommentar hos meg:)

    SvarSlett
  65. blir 1 lodd på meg. Fikk ikke til å følge via google for øyeblikket.

    SvarSlett
  66. Så kjekt jeg prøver lykken med 1 lodd jeg da :)

    Jeg har også en liten give away hos meg hvis du er intr. Ha en flott kveld videre ;) Hilsen Nina

    SvarSlett
  67. så flott giveaway :) blir gjerne med på ett lodd

    SvarSlett
  68. dette var kjempefin premie! 2 lodd på meg:) hilsen sandra_h1@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Gratulerer med 1 års bloggebursdag :0) Slenger meg på med 1 lodd jeg.

    klem Jane.

    SvarSlett
  70. Grattis på dagen! Og klart jeg blir med, 2 lodd og kryssede fingre på meg :)

    Klem og GOD helg!
    Signe

    SvarSlett
  71. Gratulerar så mykje med 1årsbloggdagen :)
    2 lodd til meg, og god helg klem til deg:)
    mvh hertug_piggtorn@hotmail.com

    SvarSlett
  72. Gratulerer med bloggbursdag! Jeg prøver lykken med tre lodd :)God helg!

    SvarSlett
  73. grattis!! både med bloggen, og med 2 åringen ;)
    3 lodder til meg!

    SvarSlett
  74. Fiine premier!
    Tar 3 lodd jeg:)

    Og superfin vogn i innlegget over!!
    God helg:)
    Janni

    SvarSlett
  75. Love this!!! The calendar is adorable...like your blog!

    SvarSlett
  76. Gratulerer med blogg-bursdag! Jeg håper på vinnerlykke med tre lodd:) Ha en fin helg!

    SvarSlett
  77. Jeg er også gjerne med! To lodd takk. Gratulerer med dagen!

    SvarSlett
  78. Hej Louise!
    Jeg er gerne med på 3 lodder :-)Tillykke med blog fødselsdagen.

    SvarSlett
  79. Jeg tar 1 lodd, og håper lykken står meg bi :-)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  80. Gratulerer så mye med bloggbursdag! 2 lodd til meg, hurra! :)

    SvarSlett
  81. Gratulerer!!! 3 lodd på meg:)

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  82. Tillykke :) to lodder til mig :) MVH Kristina

    SvarSlett
  83. Gratulerer som "veteran" i bloggverden! ;)

    Jeg tar et lodd! ;)

    kjerstihaukland@msn.com

    SvarSlett
  84. grattis! et fint år med masse flotte innlegg! jeg tar 3 stk lodd, takk ; )

    SvarSlett
  85. prøver meg på et lykkelodd jeg!!!

    SvarSlett
  86. heihei :)
    Gratulerer så mye med 1 år for bloggen din :)
    En kjempeflott blogg har du :)
    JEg vil gjerne delta på 3 lodd, og har lagt ut link i bloggen min til denne giveawayen:
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/

    klem fra siv anita
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  87. Hei!!

    Gratulerer med 1 år.
    Jeg er med og trekker 1 lodd.

    Mvh Sissi
    sis-wen@online.no

    SvarSlett
  88. Artig blogg jeg kom over på en bloggliste, la meg til som følger hos deg også og trekker 2 lodd i lotteriet:)

    Klem Ingvild

    SvarSlett
  89. Prøver veldig gjerne lykken med 2 lodd jeg :)
    Knallfine premier...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  90. Hipp pipp purra for bursdag!

    Jeg trekker to lodd, og krysser fingrene for at jeg er den heldige.

    SvarSlett
  91. 2 lodd på meg!

    FIIN BLOGG DU HAR! :o)
    -monica

    SvarSlett
  92. Likte den kalenderen veldig godt!
    Må bare prøve meg med 1 lodd :) :)

    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  93. Gratulerer!! Jeg vil gjerne være med; trekker lodd for kommentar og følger.

    Ha en god dag! Ciao!

    SvarSlett
  94. Gratulerer:) Jeg vil gjerne være med på gi-borten din:) Tar 2 lodd - for følger og kommentar!

    SvarSlett
  95. Fin blogg, fin givekk! To lodd på meg :)

    SvarSlett
  96. Sådan en dejlig blog du har - jeg glæder mig til at gå endnu mere på opdagelse! Tillykke med dit første blog-år:-)
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder
    Kh Anita

    SvarSlett
  97. jeg trekker gjerne 2 lodd :)

    SvarSlett
  98. Tillykke! Jeg vil gerne være med på 2 lodder :-)

    SvarSlett
  99. Grattis på bloggfödelsedagen! Så fina premier, klart att jag vill ta chansen, två lotter till mig! :)

    Kram

    SvarSlett
  100. Hei!
    Gratulerer!
    Det vert to lodd på meg!

    SvarSlett
  101. Hei og gratulerer med dagen! Jeg har nettopp også hatt ettårsjubileum på bloggen min, har i den anledning blogglotteri jeg også! Vel, det blir to lodd på meg, kommentar her, og så er jeg allerede følger!

    SvarSlett
  102. Har jeg ikke slengt meg på her?

    Neisåmenn. Da får jeg si gratulerer med et helt år som blogger, skal si du har vært aktiv og kan kunsten å holde jevnt liv i bloggen! (jeg har litt å lære der..)

    Det blir 3 lodder på meg!

    SvarSlett
  103. Gratulerer med bloggbursdagen!!!!!
    Jeg tar to lodd :0)

    SvarSlett
  104. Gratulerer med 1 år :-) Ny-oppdaget for min del, men her vil jeg være :-))
    1 lodd min vei :-)
    Hilsen Helene uten blogg (helenerosvoll@hotmail.com)

    SvarSlett
  105. Helene Mo h-synnmo@online.no16. november 2011 kl. 14:10

    Hei, Helene heter jeg og jeg oppdaget bloggen din nylig... og den er jo proppfull av inspirasjon. Nå skal jeg igang med å pusse opp nyinnkjøpt hus (hjelp) på et trangt budsjett, og jeg er imponert over hva du får til uten å slenge penger rundt deg (tror jeg, da :-))

    To lodd til meg, bloggløs, ny abonnent og glad for å ha funnet sidene dine!

    PS. Jeg er ikke samme Helene som hun som har lagt inn forrige kommentar, altså.

    SvarSlett
  106. Kjempefin blogg, som jeg følger med glede! Masse herlige bilder og farger! :)
    Jeg tar tre lodd og gratulerer med bloggbursdag! :)

    SvarSlett
  107. Hei høpp!!

    Trekker 1 lodd i siste liten:)

    Nyt helgen:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  108. Tar gärna två lotter, är följare- anette carlsson och följer även på blogloving nr 29

    nettan.klar@gmail.com

    SvarSlett
  109. Jeg prøver lykken med 1 vinnerlodd! :-) Klem!

    SvarSlett
  110. Eg tek eit lodd :)
    Ha ein fin kveld vidare!
    Ingrid - isolem@gmail.com

    SvarSlett
  111. 2 lodd på meg :)

    ingridengh at hotmail.com

    SvarSlett
  112. Hei, og gratulerer!
    Jeg blir gjerne med, trekker 1 lodd.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  113. Gratulerer så mye med årsdagen! =D

    Vil veldig gjerne være med på feiringen med en førjulshilsen her, og jeg har linket deg opp inne hos meg.

    Tirsdagshilsen fra Huldrelevenet. :)

    SvarSlett
  114. Gratulerer så mye med bloggbursdagen! Jeg tar 2 lodd jeg :)

    SvarSlett
  115. Siste innspurt!! Jeg vil gjerne være med:))
    2 lodd takk, og grattis med bursdag:))

    SvarSlett
  116. Gratulerer med bloggbursdagen :)
    Jeg tar gjerne 2 lodd :)
    Klem

    SvarSlett
  117. Hei hei.

    Jeg gratulerer med bloggebursdag.
    Elsker bloggen din :O)
    Så jeg er klar for 3 lodder takk.
    Tvi tvi..

    Linda.

    SvarSlett
  118. Also I sign up for these super candy.
    1 lodd
    inga2010.blogspot.com

    SvarSlett
  119. Jeg er med, jeg er med! Deltar med to lodd!

    Hilsen Eirin (eirinhovdenak@hotmail.com)

    SvarSlett