tirsdag 25. oktober 2011

I ♥ it

Endelig er den kommet opp på veggen!
String-hyllesystemet jeg kjøpte på loppemarked for noen helger siden.
Jeg har spraymalt gavlene hvite, de var nemlig ganske grå og slitte.
Og jeg kan ikke si annet enn at jeg er en smule betatt av den ny/gamle hyllen.
Elsker den faktisk:-)


Billy-bokhyllehjørnet vi hadde tidligere har måttet vike. Ganske digg, de er praktiske men ikke veldig pene.
Bøker er nå plassert utover hele stuen, og vi må ta et oppgjør med mye. Puh! 
Litt hardt for en som elsker bøker, men sånn må det jo nesten være noen ganger. 
Jeg synes nesten at de store stablene ble litt fine, bøker er jo fint!


Skal vise flere bilder når alt er kommet på plass, men foreløpig er det litt kaos i heimen;-)


God tirsdag til alle som er innom!






The String shelf system I bought at a flea market a couple of weeks ago is finally up on the wall in our living room. I have spray-painted the sides white (they were Grey and very worn). We are in the middle of the process, and books are scattered throughout the living room, stacks of books can be kind of pretty to I think. Will show more pictures of our new/old String shelf soon, right now there's chaos;-) 



21 kommentarer:

  1. love it, i have some stringshelves, too!
    hugs merle

    SvarSlett
  2. Jeg ♥ String! Gleder meg til å se den ferdig "innredet". :)

    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  3. enig!
    blir spennende å se den med innhold ja ;)

    SvarSlett
  4. Fyfasan for et varp ass. Ja, virkelig. Jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet :D

    SvarSlett
  5. Hylla ble innmari fin når du fiksan opp! :)

    SvarSlett
  6. Ohoiii, grattis med fantastisk loppefunn! WOW! Heldige heldige du!

    SvarSlett
  7. Litt av ett funn da! Bokstabelen var herlig! Og fin fin pute,

    SvarSlett
  8. Den ble jo så god som ny!! :) Ha en fortsatt fin kveld!!

    SvarSlett
  9. Den ble skikkelig stilig. Skikkelig kupp du gjorde der gitt :D

    SvarSlett
  10. Ååå :) Jeg bladde nedover og nedover, men det kom liksom ikke noe bilde av hele hyllen på litt mer avstand :) JEg skulle gjerne sett hele hyllen :) Men du holder sikkert på å flytte inn i den ;) Den ser veldig fin ut!! Skikkelig retro og kul!!

    Grattis :)

    lilja

    SvarSlett
  11. Wæo, for et funn, ja! Enig i at de Billy-hyllene er trauste. Vi har veggen full, og det er unektelig veldig praktisk. Men er litt lei, ja. Ser du har loppa mye fint denne høsten, jeg har skammelig nok bare kommet meg på ETT marked, men sånn blir det noen ganger når planene er mange og tida ikke strekker til.

    Forresten, jeg la ikke merke til at du ikke lagde deg bursdagsønskeliste som du skrev du skulle, gjør ingenting asså;) Får stadig hendvendelser fra folk som lurer på å låne et bilde eller blogge om noe av det jeg har lagd, og jeg sjekker det ikke opp eller blir vonebroten om de ikke gjør det;) Men ideen om ønskeliste er god, jeg tenkte også å gjøre som flere av dere andre å lage en juleønskeliste på min blogg. Vise frem noe av det fine som finnes der ute, og kanskje sette familien min på rett spor;)

    Ha ei fin uke videre!

    SvarSlett
  12. FOR et funn! De hyllene er bare dritlekre!!
    Grattis!

    Klem
    Ann Kristin:-)

    SvarSlett
  13. Stilig :o)
    Husker besteforeldrene mine hadde slike hyller :o))
    Ja bøker er fint interiør :o)
    Ha en fin onsdag
    Klem

    SvarSlett
  14. Ååh.. fine hylle! Håper jeg finner en slik på loppis engang. :) Er kjempefine!

    SvarSlett
  15. Gleder oss til og se :)

    SvarSlett
  16. Å, så flott, da. Litt av et loppe-funn!! De er veldig fine de string-hyllene. Ønsker meg vel egentlig ei, jeg også. String pocket er fine og små.

    Deilig med litt utrensking og opprydding i blant, men vanskelig å kvitte seg med bøker!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  17. Skal bli spennende å se lektyren i nye, flotte vintagehyller! Jeg holder også på å sortere bøker. Vi har innredet et helt rom i kjelleren til bøker. Vi har ikke vinkjeller med bokkjeller med noen vinflasker, he he! Jeg tror jeg blir ferdig å innrede der i løpet av helgen. Men der er det lite dagslys. Bare et bitte lite vindu. Noen bilder fra bokkjelleren blir det neppe på min blogg. Gleder meg til neste innlegg fra deg med bøker

    SvarSlett
  18. blir sikkert superkult! hmm ble inspirert! kanskje det e det æ skal se etter på neste loppis? :)

    SvarSlett
  19. Nydelig! Gleder meg til å se den i bruk!

    SvarSlett