søndag 16. oktober 2011

Loppemarked igjen...

Noen små funn, 
og høstens storfunn!

Rødt og hvitt

Noen flere stripebokser (nå har jeg nok), og en sliten Cathrineholm panne (5kr!) som jeg har skrubbet og skrubbet på uten at den ble særlig finere:-(
Noen andre enn meg som hadde sånn termos når de var små? Gode minner... Elsket akkurat denne drikketuten da jeg var liten. 
 
Og så til storfunnet: En Stringhylle! 
3 gulv-hyllegavler, 8 smale og 2 brede hyller og et skap i teak. For 150 kr! 
Kunne sikkert fått prutet også, men jeg klarte ikke å holde på loppe-pokerfjeset mitt. Var LITT ivrig kan man si...

Nå blir det ommøblering i stuen. BILLY må vike! (noen ihvertfall) 
Gleder meg til å ta fatt på det, men jeg vurderer å spraymale gavlene hvite først. 
I ♥ String


Flea market finds. I found a vintage String shelf.
I'm so happy! 



25 kommentarer:

  1. Ai ai ai, grattis! SÅ flotte funn, hvis jeg har funnet en Stringhylle tror jeg nok ikke at loppe-pokerfjeset mitt har vært noe bedre! Gleder meg til å se den oppe på veggen :)

    SvarSlett
  2. Å shit! Nostalgi på høyt nivå - den drikke flaska med (enig med deg) den besteste tuten :)

    HELDIG med DEN stringhylla!!

    :)

    SvarSlett
  3. Fyfabian, du er virkelig heldig!!!!! Den Stringhylla, da gett:DDDD Jeg blir helt missunnelig, jeg!!!!!! Sånn ønsker jeg meg også:DDDD Klemz Grethe PS, dersom du skal selge, så si ifra!!!!!!!

    SvarSlett
  4. Dette er jo helt utrolig! 5 kr. for en CathrimeHolm-panne?! Disse går som hakka møkk her i Norge. Gratulerer med alle funn! *smil* Ciao!

    SvarSlett
  5. oi oi for noen funn. hylla blir nok råfin i stua. jeg har forresten en lik stripete rød boks...også funnet på loppis. fiiin!

    SvarSlett
  6. Wow! Den String-hylla var super. Kjempepraktisk med skap nederst. Gleder meg til å se den på plass!

    SvarSlett
  7. oooh, fine kupp! husker jeg hadde tannglass formet som den Jordanfiguren på termosen din :) *♥*

    SvarSlett
  8. Hei på deg i 4 etasje:)
    Så fine loppefunn du har skaffet seg- elsker kombinasjon av rødt og hvitt og Cathrineholm er min store favoritt!Så mange herlige farger og fint å kombinere gammelt og nytt syns jeg.
    Legger meg som følger hos deg:)

    Klem Vera i Vilmerhuset

    SvarSlett
  9. Ååååååshiiiiiiit!!! Og sååååå fint stringsystem da...herrejimmen. Gratulerergratulerergratulerer! Masse fine funn, men ja, stringfunnet er jo noe av det bedre jeg har hørt om noen gang. 150kr...herre!!

    SvarSlett
  10. Så heldig du var på loppis da! :) String hylle jo! Syns cahtrineholm panna var fin uansett om du ikke fikk skrubbet den mer. Er jo Cathrineholm. :D Venter fortsatt på å kapre en slik skatt jeg.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  11. Du er loppisdroningen! Stringhyllene er jo såååå kule :) Gleder meg til å se bilde i oppkrudd tilstand. Fin søndag til deg :)

    SvarSlett
  12. Å, sånn type termos hadde jeg da jeg var liten!! Herlig! Masse flotte kupp du har gjort!! Skulle gjerne vært på noen loppiser, men har fått kjøpestopp av mannen.. Må kvitte oss med litt ting før mer kan komme inn :-S Klem=)

    SvarSlett
  13. Såå mye fint!!
    Tøff Sringhylle! Kjenner kakaolukt når jeg ser termosen:) Minner...

    Klem:)

    SvarSlett
  14. WOW!! Ikke ofte man kommer over stringhyller på loppis (rart igrunn..). Med litt spraymaling blir det supert! Gleder meg til å se den oppe..Grattis!

    SvarSlett
  15. oi oi oi, så kult det skal bli med den string hylla!
    helt perfekt hos deg da;)
    jeg bare elsker de boxene altså,
    mamma har lik med blå som hun har mynter i,
    jeg har gitt henne tilbud om en myyye finere boks hun kan få av meg,
    om jeg får den...så vi får se.
    fin uke som kommer til deg!
    klem fra meg

    SvarSlett
  16. Å herlighet! Herlighet! Du er heldig! Jeg betalte 180 for en julekule, frukt knivsett, liten lampe og speil, nå føler jeg meg luuuurt! Kos deg med de flotte funnenne. Kanskje klorin funker på cathrine holm?

    SvarSlett
  17. HUsker den drikkeflaska ja. Kjente noen som hadde den, og hadde veeeeeldig lyst på en selv :D
    Alltid spennende å finne ut hvordan tingene blir når man vasker de, men når det koster 5 kr er det jo greit (om enn litt irriterende).
    De boksene minner meg om Marianne drops...

    SvarSlett
  18. Oi, for et kupp. Sånn stringhylle skulle jeg og gjerne hatt. Og drikkeflaska husker jeg godt ja.

    SvarSlett
  19. Å, grattis!! Hehe, jada husker godt den der Jordan-figuren, hva var det han het igjen?

    Gleder meg til å se hylla i bruk.

    Fant litt jeg og, men det kommer utovert i uka, i dag takker jeg gode bloggevenner ; )

    SvarSlett
  20. flotte funn! stringhylle er jeg bare såå misunnelig på!!!

    slik termos hadde vi hjemme hos meg og..tro hvor den ble av..? tuten var best ;)
    grattis med flotte funn!

    SvarSlett
  21. åj! din heldiggris:) Virkelig noen flotte funn du gjør.
    Jeg har giveaway om du føler deg heldig:)

    SvarSlett
  22. Nøj, hvor er du heldig! Og hvis du synes panden er for grim, overtager jeg den gerne ;)

    SvarSlett
  23. Kuuuule fangsten! Du er så himla god på loppis du altså...! :)

    SvarSlett
  24. Dette er jo helt utrolig funn- CathrimeHolm-panne for kun 5 kr! Gratulerer så mye:) Selv har jeg tatt en pause fra loppemarked... mye å gjøre!

    SvarSlett