lørdag 22. oktober 2011

Lørdagslopper

Jepp, loppemarkedtur denne helgen også.
Og ta det med ro, jeg gir faktisk bort noe til loppis også:-)


Snart jul, på tide å tenke på julepynt. Dette ble med meg hjem i dag. 
Jeg likte spesielt godt reinsdyrene og de hjemmelagde julekonene. Veldig søte.
Noen flere bokser, kan ikke få for mye av det vel;-) Og en øse.
En stor emaljebolle, med øsen kan den kanskje brukes som gløggbolle? For å tenke på julen..
Mange fine bøker til barna, og en til mor. Husker du også Pernille og Mister Nelson?



God lørdagskveld til alle som er innom!


Flea market finds.
It's Christmas soon, time to start thinking about ornaments. 
And boxes is always useful.

23 kommentarer:

  1. ooj..pernilleboken! viste ikke at det fantes en slik engang jeg!

    likte kjempegodt den store blårutete lunchboksen!

    SvarSlett
  2. Flotte funn! Og så mange fine barnebøker! Gode minner fra Pernille & Mister Nelson=)

    SvarSlett
  3. åh pernille...husker jeg syns det var så skummelt! (faktisk)...
    Flotte kupp.Likte den rutete lunsjboksen godt!
    Ble noen bokser på meg også i dag ;)

    SvarSlett
  4. For noen SCOOOP! :) De reinsdyrene hadde jeg da jeg var liten - og en slik nisteboks har vi fortsatt hjemme hos mamma og pappa. Men pernilleboken var jo bare kronen på verket. ELSKET pernille og mr.nelson og har hatt x antall hamstre med samme navn ;)

    PØØØØRNILLE :)

    Ha en strålende lørdagskveld!
    klem

    SvarSlett
  5. Oj, så mye fint du fant!! Reinsdyrene var såå søte :)

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  6. Åhhh, slike reinsdyr hadde jeg da jeg var liten.... Så kos å se dem igjen!! Lurer på om de kan befinne seg i bunnen av en eller annen eske hjemme hos mamma og pappa...

    SvarSlett
  7. Jeg er kjempesjalu på den sorte boksen!! Ser ut som du har kosa deg skikkelig idag :)

    SvarSlett
  8. Flotte lopper må jeg bare si:) Ha en finfin helg. Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Hei hei!
    For noen fine funn du gjorde i dag :) Emaljebollen og øsen blir perfekt til gløggen kan jeg tro. Det var så hyggelig å møte deg i dag, du er så lett og trivelig å prate med. Koselig avslutning på en liten loppis runde. Jeg er alltid down for en kaffe med deg ;)

    Klem Mumsi

    SvarSlett
  10. oooh, så mange fine funn! Grattis!! Dei raude rådyra var berre supersøte, og nokre slike koner har mamma liggande i julekassa på loftet. Lurer på om dei faktisk har namnet mitt på seg (ikkje at eg har laga dei, men at eg fekk dei i gåve ein gong)

    SvarSlett
  11. å, så søt julepynt!
    har vært på loppis i dag jeg også...;)
    ja, jeg må også kvitte meg med en del ting for å få plass!
    er det ikke fint? det er jo det som er gjenbruk!
    knipser nok noe å vise i morgen ettermiddag- etter bål og pannekaketur i skogen med barna:)
    fin kveld til deg,
    klem Tone

    SvarSlett
  12. Flotte ting!
    Eg var livredd Mr Nelson!

    SvarSlett
  13. ååå så gøy med Pernilleboken. en av mine barnetv favoritter :) *♥*

    SvarSlett
  14. gøy med loppis! va på loppisen i timesvis idag:) ble ikke store fangsten men e fornøyd:) maling på fingre og prosjekt e igangsatt

    SvarSlett
  15. Fine lopper! Eg har faktisk ikkje fått med meg eit einaste loppemarked i haust... Menmen, alt til si tid:-) God helg videre til deg!
    Klem

    SvarSlett
  16. Søteste reinsdyra. Så litt pimpa ut med den gullenka rundt halsen :D

    SvarSlett
  17. Som sagt, du er virkelig dritgo på loppis, så mye kult!! :D

    SvarSlett
  18. Helledussen for noen søte dådyr! Nå kan julen bare komme når disse søtingene sitter på hyllen:)
    Klem

    SvarSlett
  19. Fine fund. Det ligner da en Arabia bolle?

    SvarSlett
  20. Hei så mye flott,digger virkelig loppis.
    Ha en flott søndag,klemmer hege

    SvarSlett
  21. Wow, så mye fint!! Reinsdyrene og ekornet var supersøte:)

    SvarSlett
  22. MASSE fiiiint!*smile*
    ....nydelige de reinsdyrene og elsker soppen!*sukk*

    ...og den bollen og øsen da!Nydelige! Og ja, synes den passer supert til gløgg før jul, og som sommeren kan du bruke den til punch!*hurra*

    Flott ny uke til deg!
    Klem klem

    SvarSlett
  23. å vad jag vill ha jul, nu! de röda små renarna var ju helt bedårande, finfina fynd! :-)

    SvarSlett