fredag 4. november 2011

Hun fylte 2 år i dag, vår lille datter. 
Og hun har plutselig blitt opptatt av dukker og alt som hører til. 
En av hennes bursdagspresanger fra oss var denne retro dukkevognen fra Simo. 


Beklager litt dårlige bilder, det er fryktelig grått og mørkt i Olso for tiden..
Kjøpt for 10 kr på et loppemarked, 
fikk den billig fordi understellet var ødelagt. 
Men min flinke lillebror som jobber på verksted fikset feilen med hjelp av sveisemaskinen. 
På to minutter var vognen så god som ny. Eller bedre enn en ny, synes jeg:-) 


I helgen blir det feiring!
Det blir fest med gule pomponger og vintage partyhatter, blant annet..




God helg til alle som er innom!





My daughter became 2 years old today.
One present from us was this vintage stroller for dolls, bought at a flea market for 10 kr.
Have a good weekend!

13 kommentarer:

  1. Gratulerer med 2åringen!!!
    Vi MÅ jo treffes når vi klarer å dra oss inn til osloby...barna våre er jo jevngamle, det hadde vært kjempekos!!

    Ha en megahelg!

    SvarSlett
  2. oi,oi for en skikkelig kul retro dukkevogn :) Gratulerer med 2åringen :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 2 åringen, hipp hipp :) Kjempe stilig vogn :D

    SvarSlett
  4. Gratulerer til bursdagsbarnet! Fin vogn hun har fått! Kos dere med feiring i helgen. :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye! Min dukkevogn når jeg var liten lignet veldig på denne, bare at min ikke hadde svart stripe, ellers rimelig identisk! Herlige barndomsminner *♥*

    SvarSlett
  6. Åh, akkurat en sånn vogn har jeg hatt :) den var jo superfin- kos dere med selskap!

    SvarSlett
  7. 10 kr!!!! Utrolig...
    Gratulerer med 2-åring :)
    Kul gave!
    God helg til deg.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med 2 åring!!
    Den vogna var jo bare et SUPERKUPP,
    kjempeflott var den!
    Jeg LIKER den kuleramme + klokke tingen
    som henger på veggen bak -
    helt i min gate :)

    Herlig helg!

    Maria.

    SvarSlett
  9. Nydelig dukkevogn! :) Hun blir nok glad for den ja! Gratulerer til jenta på 2 år! :)

    SvarSlett
  10. Så fin vogn!! Gratulerer med bursdagsjenta, og kos dere med feiring!! :) Klem.

    SvarSlett
  11. gratulerer med jenten og den nydelige dukkevognen.
    god feiring!

    SvarSlett
  12. En forsinket gratulasjon til jenta deres :) Og denne dukkevognen er så FIN . Jeg hadde akkurat samme vogn som barn, samme farge til og med ;)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  13. Gratulerer (med vel overstått;) !! 2-åringer er noe av det herligste som finnes!

    Kul vogn! Tipper hun ble glad:)

    SvarSlett