onsdag 23. november 2011

Mere inspirasjon

Eksamenstid og mørketid har ført til lite kreativitet på interiørfronten her i 4 etg. 
Da er det mye morsommere å prøve å finne litt inspirasjon på nettet, 
og å komme over bilder som disse. 




Kilde
Skikkelig vitamin-innsprøytning!
Jeg falt litt for de oransje dørene. 
Og Cathrineholm-samlingen såklart..




Fredag kveld trekker jeg to vinnere av min give away
har du ikke trukket lodd enda er det fortsatt tid til å være med, HER:-)


God onsdagskveld til deg!




Inspirational kitchen-pictures found on the web, love the orange cabinet doors. 
And the Cathrineholm-collection, of course..


15 kommentarer:

  1. Eeeelsker orange, og dette kjøkkenet var jo bare helt herlig!! Veldig gjennomført. Et kjøkken til å bli gla av!:)

    Onsdagsklem:)

    SvarSlett
  2. Yey! Innlegg fra deg! Tjo ho! Eksamens tid her og. Det er så slitsomt! Lykke til:) og kult kjøkken, liker oransje..

    SvarSlett
  3. Uff..du beskriver akkurat hvordan jeg også har det for tiden..Men lyset i tunellen er der! Ikke lenge til jul, og eksamensfri:))
    Fiiine bilder du viser!

    SvarSlett
  4. Dette må være drømmekjøkkenet mitt! Superlekkert. Lagrer bildene i inspirasjonsmappa mi;)

    Og JA, kom innom boden min og si hei på Designernes eget julemarked, det hadde vært veldig koselig! Jeg er ikke skummel selv om jeg er av dinosaurslekt. Og ja, riktig gjetta at jeg brygger på ny dinosaurbaby;) Nå ble jo den forrige ei loppe, så spent på hva dette blir..

    SvarSlett
  5. Det var da et fantastisk kjøkken! Tror ikke jeg tør å være sååå vågal selv da, dessverre. Driver å planlegger kjøkken, blir vel hvit standard ikea tenker jeg :-) hehe

    SvarSlett
  6. Oooo lala, dette var et fantastisk kjøkken, super kult :O)

    Linda

    SvarSlett
  7. ich liebe ihre dekoration!!! sehr schön und außergewöhnlich!!! liebe grüße, angie aus deutschland

    SvarSlett
  8. Yes, agree with you, lovely kitchen.

    SvarSlett
  9. Ahh skikkelig glad kjøkken! ELsker detaljene.
    Håper du har gode dager, Fin onsdag til deg!

    SvarSlett
  10. Ai ai ! Rene drømmekjøkkenet :) Så herlige farger og detaljer . Dritfint gulv også ;)

    Takk for inspirasjon , og lykke til med eksamen :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  11. Hør hør! Her mangler også kreativiteten,
    go kombinert med dårlig bildekvalitet pga
    utdatert kamera blir det fint lite annet enn
    copy + paste.. Men annen inspirasjon er
    bra det også!

    Spure bilder : )

    Lykke til med eksamen!

    SvarSlett
  12. kult kjøkken! vil bare si fra om at jeg har byttet bloggnavn -og adresse, sånn at vis du vil gå inn på bloggen min nå så er det 'rubbel&bit-home' i stedet for 'det søte landliv'.. Litt enklere sånn siden buikken min har samme navn. Ha en fin dag! klem Lillian

    SvarSlett
  13. Fantastisk inspiration og fantastisk blog :) Har meldt mig som fast læser :)

    KH Anna

    SvarSlett