mandag 7. november 2011

NIB-utfordring: soverom

Denne måneden er NIB's utfordring soverom
Jeg fikk lyst til å vise frem vårt. 








Soverommet vårt er like stort som stuen. 
(pga planløsningen i gamle bygårder fra 1890-tallet)
Det betyr at det er høyt under taket, lyst og luftig. 
Jeg liker farger, og på soverommet liker jeg blått og rosa. 


Seng fra Ikea, svalepute fra Designhund, ellers er alt loppis/arv.


Flere bidrag til soveromsutfordringen finnes HER.





My contribution to NIB's challenge this month: Our bedroom. 



12 kommentarer:

  1. Fint soverom :) Likte ekstra godt de rosa lampene! Kule :)

    SvarSlett
  2. Sånn stol er jeg på utkikk etter! Tenker at jeg bør lete på brukt/loppis. Din er gammel (brukt), ikke sant? Fin-fin!

    SvarSlett
  3. Så herlig soverom! Passe romantisk og passe retro. Sikkert deilig å våkne opp der. Lyst og luftig :D elkstra kule bilder og lampe.

    SvarSlett
  4. såååå koselig at puten min er med:)))
    jeg blir hverdags-stolt!!!
    klem

    SvarSlett
  5. så godt med et stort, luftig og lyst soverom!
    her må det være godt å sove ;)

    SvarSlett
  6. Et herlig lyst og luftig soverom :) Med fine detaljer

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  7. Nydelig! Herlige detaljer og farger:)
    Og FOR en vidunderlig takhøyde!!

    SvarSlett
  8. Den puta som Designhund har laget
    er så fint, passet jo perfekt inn på
    soverommet deres!

    Nydelige detaljer...

    Jeg måtte også slenge meg med
    på utfordringen denne gangen,
    det er jo så gøy :)

    En fin uke ønskes deg!

    Klem fra Ida

    SvarSlett
  9. Elsker den senga!
    Deilig med takhøyde på soverommet!
    Vi må nøye oss med takvinduer i skråtak, men da ser vi jo tilgjenngjeld til himmels ;)
    De svaleputene er så fine!
    Smil fra Dina!

    SvarSlett
  10. Å for et fint og stort soverom! Digger lampene, sengeteppet, stolen og ja ALT.
    Klem :-)

    SvarSlett