fredag 25. november 2011

Vinnerene er..

Premier: magnetiske polaroidrammer 6 stk eller Darling Clementine kalender 2012
 
Aller først vil jeg bare takke alle som har deltatt! 
127 personer har trukket til sammen 260 lodd,
så hyggelig at så mange hadde lyst til å bli med på feiringen.
For å være helt ærlig ble jeg nesten litt rørt over at folk har tatt seg tid til å være med,
og jeg skulle gjerne hatt premier til alle. 
Er kanskje litt klisje, men jeg ble virkelig glad!
Men det er dessverre bare to premier og dermed to vinnere.


 

Og random.org bestemte at vinnerene ble

> Frk.Eplegrøt  med lodd nr 23,
som siden hun ble trukket først kan velge hvilken av de to premiene hun vil ha

> Gunnhild/Meis med lodd nr 168,
får den premien som er igjen


Gratulerer!
Hvis dere kan sende meg en mail (hlvdh2@gmail.com) med adresser 
så skal jeg sørge for at dere får premien deres:-)


Ønsker alle andre som har deltatt en riktig god helg!

9 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til både Eplegrøt og Gunnhild !

    God helg !
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til begge to! :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til begge vinnerne!

    God helg til deg og familien! :)

    SvarSlett
  4. Hipp hurra for begge vinnerne!! :D God helg!!

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mykje til heldige vinnarar!!

    SvarSlett
  6. Grattis til vinnerene.
    Heldig var de...

    Ha en fin lørdag.

    Linda.

    SvarSlett
  7. Tillykke til de heldige vindere :-)

    SvarSlett
  8. Hurra! Heldige meg - endelig asså :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer til de heldige vinnerne! :)

    SvarSlett