lørdag 10. desember 2011

Mest rødt, og pittelitt rosa

Jeg fikk et innfall om å flytte litt rundt på ting i String-hyllen på kjøkkenet. 
Prøve å gjøre det litt mer julete, på en måte.

Det ble mest røde ting, og noen få rosa ting.





Jeg synes det ble litt mer julete, men jeg innser at jeg ikke akkurat er minimalist.
Pøste på med alt rødt og den julepynten jeg hadde innefor rekkevidde.


Også ser jeg nå at rødfargene er litt annerledes i virkeligheten, rota litt med innstillingene.. Bildene ble nemlig tatt litt i full fart, jeg hadde to små lopper hoppende og hengende rundt bena mine;-)


God lørdagskveld til alle som er innom!


Christmas renewal in our kitchen String shelf. 
Wish you a good Saturday night!

13 kommentarer:

  1. hylla di ble kjempefin!!!
    blir ofte så fint å samle en fargeskala eller to,
    så gjør det jo ingenting om man ikke er minimalist,
    for uttrykket blir behagelig å hvile øyet på allikevel;)
    ha en fin Lørdagskveld,
    håper de små sovner snart og du finner sofaen:)
    klem

    SvarSlett
  2. Älskar alla dina färger och prylar.

    SvarSlett
  3. Utrolig fint. Morsomt med små lopper som hopper rundt. Kjenner godt sånne lopper. Liker også den lille nissen på bilde nr. tre, han som sitter i midten, han er skikkelig søt. Ha en fin lørdagskveld.

    SvarSlett
  4. Herlig stemning i hylla og rundt beina
    dine hi, hi.
    Ha en fin desember-lørdag :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Så fin hylle med mange fine
    røde godsaker! Likte veldig
    godt cathrineholm bollen din...

    Er ikke bare bare å ta bilder
    når småtrolla flyr rundt.. kjenner til den... Hihi...
    "Mamma, bli ferdig å ta bilder snart da"... :D

    Jaja.. sånn er det å ha bloggemor!;)

    Stor klem til deg!
    :)

    SvarSlett
  6. Tjusigt! Blir genast lite avundsjuk på den rosa-lila fyrkantiga burekn. Ser jättefin ut. :-)

    SvarSlett
  7. Så fint det ble i hyllene på kjøkkenet :) Rødt og rosa passer fint sammen . En slik stripete boks har jeg også ( fått den av min svigerinne: Gulthusisvingen )

    Tusen takk for tips ang "kuledingsen" min :) Jeg gikk inn på google og det var veldig likt !
    Linket til deg ;)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  8. Hei, jeg har fulgt bloggen din en stund og er selv ny i blogging. Jeg likte spesielt godt de fluesoppene, får gode barndomsminner av de..Og boksene din er jo fantastiske.

    :-)

    SvarSlett
  9. Hehe. Godt det er flere som ikke er minimalistiske. *ler*
    Syns det ble en fin jule-hylle nå jeg :)

    Ha en topp kveld!

    Klem Lene

    SvarSlett
  10. Hei!
    Kjempekoselig med alle de fine tingene i hylla di!! Virkelig ting med sjarm og sjel!!

    Klem

    SvarSlett
  11. happy new year!! Bonne Année 2012 de france

    SvarSlett
  12. Fin klokke, fin lampe, fine barn, fine ting, fin string!!! :)

    SvarSlett