fredag 6. januar 2012

Julegaver

Siden bloggelysten var ekstremt lav i romjulen fikk jeg ikke benyttet anledningen da til å vise frem noe av det jeg var så heldig å få til jul, derfor kommer det noe nå istedet.


Av min snille samboer fikk jeg blant annet dette; 
- et sett med fire blå Cathrineholm Lotus-bokser (slike har jeg ønsket meg leenge)
- et bakebolle-sett fra JosephJoseph 

Kjæresten min er nemlig veldig opptatt av at ting skal ha sin faste plass, 
men jeg er uheldigvis et rotehue.. 
Derfor er dette bollesettet perfekt! 

Jeg fikk mye annet fint også,
skal ikke se bort i fra at noe av det dukker opp på bloggen etterhvert;-)

Fikk du noe som du ønsket deg?


God helg til alle som er innom!


Some gifts I got to Christmas.

Happy weekend to all!

18 kommentarer:

  1. wow!
    heldige du
    flotte ting
    de lotus-boksene har jeg faktisk ikke sett før

    god helg til deg
    nå er du i rullen :)

    SvarSlett
  2. Så snill mann du har! jæææsus - lekkert!
    :)
    Jeg fikk nøstebarns stripete ullbukse jeg - storfornøyd for nå kan jeg matche ungene på jobben ;) haha.

    Fin helg til deg !

    SvarSlett
  3. Godt nyttår til deg og dine :)
    Likte det bollesettet godt -aldri sett det før!
    Jeg ble super-glad for nytt sidebord og lampe ;)
    Ha en strålende helg.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Heia;) ååå så fine gaver du har fått-elsker Cathrineholm og disse krukker var bare nydelig! Snill kjæreste du har;) bollesettet var også kjempefint og praktisk! Legger meg til som følger-artig å finne noen som har litt samme smak;) god helg til deg-klem

    SvarSlett
  5. Fikk akutt hjertebank av de superfine Cathrineholm-krukkene. Og den perfekteste fargen da!! Heldige du :-)

    Fin helg til deg!

    SvarSlett
  6. Å, så fine gaver! De krukkene var knallfine!!

    God nytt år, god fredagskveld og god helg! :)

    SvarSlett
  7. utrolig kule de cathrineholmkrukkene!! Hvor finner man sånt? hehe

    SvarSlett
  8. vinimalistisk: Ikke lett å finne sånne nei. Disse er kjøpt på qxl.no, men jeg har også sett noen innimellom på ebay (men da må de fraktes fra usa).

    SvarSlett
  9. Så heldig du er. Og for en fantastisk snill kjæreste!!! Det lå slike bokser ute på QXL for litt siden...jeg hadde sååå lyst på de!

    Godt nytt år til deg og dine Louise, håper vi får til en Oslotur snart så vi kan ta en kaffe :)

    SvarSlett
  10. Jeg har ikke sett disse boksene før, ellers har jeg både boller og kjeler jeg bruker jevnlig. De er jo perfekte på induksjon. Jeg fikk sveitsisk jernbaneurklokke, armbåndsur, og det hadde jeg ønsket meg lenge. Av mannen min. Og av svigerinnen min fikk jeg noe jeg var så redd for ikke å få at jeg var fristet til å dra avsted på julaften for å kjøpe boka for sikkerhets skyld: Norge i farger 1910, bilder fra Kahns verdensarkiv. Fantastisk fotobok

    SvarSlett
  11. Heisan og godt nytt år til deg!
    Fantastiske de Lotus-boksene og de passer jo så godt inn hos dere.
    Ha en finfin lørdagskveld!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  12. Så heldig du er da - kjempefin julegave!

    Fortsatt god helg til deg og dine :)

    SvarSlett
  13. Snasent, altså. Flink kjæreste du har som finner gaver på QXL! Av min kjære fikk jeg bla a et rutete skjørt med håndtrykte kjøttstykker, det dukker vel opp et bilde på bloggen etterhvert;)

    Godt nyttår til deg!

    SvarSlett
  14. Hei. Din moro, søt, introduserer blog link. mukup!

    SvarSlett
  15. hei Louise!
    i skrivende stund er dere muligens kommet dere i bakken!
    jammen flink 4 åring som skal stå på brett!!
    kos dere masse!!!
    klem

    SvarSlett
  16. Hei!

    Så fantastisk flotte gaver!:D Heldige du!

    Klem

    SvarSlett
  17. de lotusboksene har jeg ikke sett før. de var mildt sagt skikkelig fine!!

    SvarSlett