torsdag 26. januar 2012

Litt fra stuen og vårtanker

Nytt pledd fra Funkle - en julegave fra mine foreldre som varmer oss hver eneste dag.
Gleder meg til loppemarkedsesongen, vårens STORE mål er å finne nytt stuebord.  
Kommer vel sikkert til å finne flere bilder på loppis også, skjønt vi strengt tatt ikke har mye ledig veggplass igjen;-)
Det hadde vært godt med en liten reise til våren også. Til Berlin, kanskje?

Skal du ut og reise snart, eller er du en drømmer som meg?
Og merker du også loppemarked-abstinensene?

God torsdagskveld til alle som er innom!


Living room details.
I got a new blanket from Funkle for Christmas.

17 kommentarer:

  1. fiint funkleteppe
    koselig stue
    og lykke til med loppisjakt på stuebord!

    SvarSlett
  2. SÅ fine bilder!! Liker spesielt det nest siste!
    Funkle har en veldig fin kolleksjon nå - blogget litt om den etter Interiør og Boligmessen i Bergen. Kunne godt tenkt meg et pledd og en pute eller to fra Gullfuglen!
    Gleder meg også VELDIG til vår og loppemarkedsesong!:D
    klem

    SvarSlett
  3. Fine bilder, puten er rå;) Jeg skal faktisk til Berlin snart, har aldri vært der så jeg er spent, har du vært der? Klem W

    SvarSlett
    Svar
    1. Har bare vært i Berlin en gang, men det var på gjennomreise og vi var der bare en dag så det teller nesten ikke. Men det står øverst på listen over hvor jeg vil akkurat nå.

      Slett
  4. ....for noen inspirerende bilder du viser.
    Den tøffe lampeskjermen mot alle de vakre bildene tett i tett på veggen...
    LOVE IT!

    SvarSlett
  5. Å hællemåne for non kule og snille foreldre!!! Det teppet er MEGAFINT!!!

    SvarSlett
  6. så heldig du var som fikk det fine teppet da!
    det skulle jeg også gjerne hatt:)
    så fint du har det ellers:)
    klem

    SvarSlett
  7. nydelig teppe!
    hadde helt glemt de marimekkoputene dine jeg..jeg får skikkelig hjertebank av dem ;)
    gleder meg også på loppesesongen! tror det må bli en gjenbruksrunde i helga..ikke vært på det siden leenge før jul!

    SvarSlett
  8. Takk for gode lykkeønskninger. Glad for at jeg klarte å få noe opp på veggen til tross for min store fraværs prosent på dette kurset.. Så flotte bildene dine er! Gøy å se at du utforsker det nye kameraet.
    Her kjenner jeg skikkelig på loppemarkedabstinensene.. hihi, klarer nesten ikke å vente til våren! Har tenkt mye på hva jeg vil lete etter, hva jeg TRENGER å finne og den slags. Det er jo så gøy!

    Håper du har en god kveld, klem fra Mumsi

    SvarSlett
  9. likte veldig godt det ullpleddet ditt! Kos dæ masse under det.. ennå litt igjen av vinteren:)

    SvarSlett
  10. Fin stue du har :) Lekkert pledd du har fått! Gleder meg masse til våren. Vår=Loppemarkeder! Wohoo! Men spørs om jeg skal prøve å utvide horisonten i år. Er ikke KJEMPE mange loppemarkeder i dette området. Men nærmere Oslo - der er de vettu! :)

    SvarSlett
  11. ja, jeg fant de på qxl og ebay. Ha en fin kveld. klem fra meg

    SvarSlett
  12. Dette teppet er så fantastisk fint! Passet perfekt inn hos deg:)

    SvarSlett
  13. Det teppet skal på min øsnkeliste! og digger den bildeveggen din, helt fantastisk :) jeg merker og loppemarked abstineneser, men var så heldig å komme over en bruktbutikk på min skolevei som består av fire etasjer gammelt nytt. Holder foreløbig.

    Og reise, ja takk. Tror berlin er det kuleste stedet man kan reise. var også innom der en dag på gjennomresie, så føler jeg må dit på ordentlig.

    Ha en flott fredagskveld :)

    SvarSlett
  14. Nyyydeleg pledd og fine stuebilder! God helg til deg!

    Klem

    SvarSlett
  15. Fint pledd og fin stue :-)

    SvarSlett