søndag 22. januar 2012

Mini bloggtreff

Bilde lånt av Med et lekent sinn

Fredag var en koselig dag!
Da var jeg nemlig på blogglunsj på Grünerløkka med Yldi, designhund, Lidyll og Med et lekent sinn. Høytrykk skulle også egentlig vært der, men måtte være hjemme med sykt barn. Vi savnet deg, Trine:-)

Peiskos, kaffe, god mat og masse bloggprat. 
Vi tittet på Bugges fine interiør, og Lidyll viste frem hjertebank-tapet rett fra postkontoret.
Bilder lånt fra Med et lekent sinn og designhund
Bilde lånt av Yldi
Det var høy kameraføring, her lytter Mumsi og jeg konsentrert til designhunds fototips. Veldig kjekt å lære noen tips av medbloggere!
Under er det Yldi, som forøvring driver kafeen Kåre Maloney på Kongsberg, som knipser. Mens designhund og Lidyll utforsker ulike innstillinger. 
Bilder lånt av Med et lekent sinn
Etter flere timer på Bugges var vi klare for litt brukt- og interiørshopping. 

Jeg kjøpte en stor skinnveske med skulderreim på Maritabutikken til 40 kr (litt ødelagt i noen sømmer, men det tror jeg skal la seg fikse), og på Granit kjøpte jeg en mobile man kan feste ting på med klyper.




En fin fredag med andre ord!


God søndag til alle som er innom:-)

7 kommentarer:

  1. Det så ut til å være en kjempekoselig fredag ja :) Flotte bilder, flotte kreative damer også :)

    Ha en fortsatt fin søndag! :)

    SvarSlett
  2. Hei søta!
    Takk for sist, var kjempe hyggelig fredag*smile*
    ...endelig kom det et innlegg om dagen vår på bloggen min også gitt..

    ...ble 30_års fest for en venninne på meg i går, så litte bitt slakk i dag kan du si...*hihi* Blir nok sofa og film!

    ...flott søndagskeld til deg, søta!
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Ser ut som dere hadde det veldig koselig :)
    Var litt på Bugges da jeg bodde i Oslo, veldig hyggelig sted!

    Nå ligger toåringen i sin helt nye storguttseng!! Selvdesignet, ja, av meg that is...om det var av han hadde den muligens ikke vært så lett å sovne i. Veldig spent på hvordan dette går...haha, la han for 5 min siden...det er stille...men er det bare tull?! Krysser fingrene for at han er sliten av 4 dager med feiring han og ;)

    Og ja, har 2 boller nå :D Og 2 lotusgryter og ei anna med sånn sopp og skævvmønster på. Ene bollen er vel 14 cm? Og den nyeste er 18 trur je. Orker ikke finne frem tommestokk nå ;)
    Men jeg vil påstå og si at jeg nå er en samler :D
    Ene gryta er litt lysere grønn, men bollene og den andre lotusgryta er samma grønnfarge. Begge bollene kosta 300kr stk...er vel litt billig det? Selv om den på 18cm har ett nagg?! Nørd i vei, jeg elsker det :D

    SvarSlett
  4. Så koselig! Og cafe i Oslo... det er ALT for lenge siden. Jeg vil til Oslo. Nå! Rusle rundt uten unger og gå på cafe. Det hadde vært noe! ♥

    SvarSlett
  5. Trivelig med bloggtreff:) Ser dere hadde det fint:)
    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  6. Det så kjempehyggelig ut! åååå, nå savnet jeg kafèlivet i Oslo!

    SvarSlett