tirsdag 17. januar 2012

Semesterstart

(begynte egentlig forrige uke, men først nå føler jeg at jeg er ordentlig i gang)

 Notathefter er nok en gang trukket i gammelt hyllepapir fra ruller funnet på loppis.Gjør hverdagen på universitetet litt lysere, synes jeg. 


Laget HER.
Dessuten lyser en ny kamera-nøkkelring (kjøpt hos HAY i Hegdehaugsveien, 35kr) opp i januarmørket. En liten hverdagsglede for store og små. Barna er blitt ivrige fotografer, hehe.
"Miile, mamma!"


Back to school, notebooks wrapped in vintage paper from flea markets.
And a camera key-chain lights up our everyday life. Really popular with the kids!

5 kommentarer:

  1. ah artig nøkkelring!
    Notatbøker blir så fine i sprekt papir - selv tok jeg papir på min lite spennende årsplanlegger fra fagforbundet. (Noe kjedligere årsplanlegger har du neppe sett før.)
    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  2. Yay notatbøker, kjempefine! Så smart:) søtt kamera, tar det knøttsmå å polly pocket bilder? Ha en fin uke:)

    SvarSlett
  3. det ble flotte notatbøker !!
    veldig fine :-)

    SvarSlett
  4. Hei igjen :-)
    Bare ett lite tips :

    Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
    Ny sjangse - Hver måned
    ALLE som har link til www.barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
    Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
    eller på Facebook

    Vil du være med ?
    de har litt klær til dame også :-)

    SvarSlett
  5. Sånne små ting i hverdagen kan virkelig lyse opp :-)

    SvarSlett