onsdag 29. februar 2012

Futura-utfordring


I mars i fjor var jeg så heldig å vinne denne blå Ra-lampen designet av Piet Hein
i en give away inne på bloggen til Futura.
Nå har Futura Classic-bloggen igjen en konkurranse gående; de er rett og slett nysgjerrige på hvordan deres produkter tar seg ut hjemme hos Futuras kunder og utfordrer derfor til å vise frem interiørbilder med produkter fra Futura. Mer om det kan du lese HER.


Derfor viser jeg igjen bilder av den vakre Ra-lampen som henger over spisebordet på kjøkkenet vårt. 
Er så glad i den lampen! Takk Futura, nok en gang:-)


Har du noen produkter fra Futura hjemme hos deg?
Bli med på utfordringen da vel, så er du med i trekningen av en veldig fin premie:-)
(siden jeg har vært heldig vinner hos Futura en gang tidligere,
er jeg ikke med i utfordringen for å vinne, men kun fordi jeg synes det er gøy å delta)



In march 2011 I won the Ra-lamp designed by Piet Hein hanging over our kitchen table in a give away at the Furura Classics blog. Now they have a challenge where they want to see their products in their costumers homes, see more HERE
So here we go again, some more pictures from my kitchen.


15 kommentarer:

  1. Så fine bilder og fine blå ting. Jeg tenkte å hive meg på denne jeg og...har jo noen ting fra Futura:) Lykke til med ditt bidrag. Hadde jo vært ekstra kult om du vant med en lampe du fikk i premie. Dobbellykke!;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, Hanne!
      Men jeg har faktisk ikke noe ønske om å vinne. Jeg har jo allerede vunnet, så det unner jeg noen andre:-D
      Nøyer meg med å delta på denne morsomme utfordringen bare for å vise hvor takknemlig jeg er..

      Slett
  2. Så fin - så fin!
    Får nok ikke deltat her jeg gitt- Eier nok ikke noe.Men takk for tips!

    SvarSlett
  3. Helt fantastisk nydelig lampe! Skulle gjern vært med i utfordringen, men vi har dessverre ingen Futura-produkter i heimen. Det skulle jeg riktignok gjerne hatt! Og dette kan ikke bli sagt ofte nok: Du er har et såå nydelig hjem!

    Klem

    SvarSlett
  4. Heier på deg! ;)

    Sofaen min var meant to be mine...alt klaffa bare så sykt bra!!! Men så fortjente jeg at noe gikk min vei og ;)

    PS; har ikke glemt deg ang Oslotur,...bare denne gangen var det bare meg som skulle inn og jeg hadde fullt opplegg. Men i slutten av mars skal jeg og sneipen inn, da vil vi gjerne møtes for en løkkatur eller no sånt :)

    SvarSlett
  5. Utrolig fin lampe, jeg vet ikke om jeg har sett den før. Jeg har ikke noe futura jeg heller, men det var i alle fall fint å se lampa di!

    SvarSlett
  6. Wow, I love your Catherine Holm collection! Very cool light, too.

    SvarSlett
  7. Utrolig stilig lampe, den passa perfekt inn der! Lovely kjøkken, det må jeg si... :-) Har dessverre ingen Futura ting hjemme selv ennå, men flere står på ønskelisten...

    SvarSlett
  8. Digger den lampen din, passer så fin sammen med den andre blå stæsjet ditt. Artig utfordring :)

    SvarSlett
  9. Artig utfordring! Dårlig med designklassikere her i gården, selv om vi har noen "halvklassikere". Derimot driver jeg som du vet og maler lamper for tiden, neste ut er nettopp Ra!

    SvarSlett
  10. Å, så deilige farger!! De lyser vår, vår, VÅR!!
    Fin blogg du har, hit kommer jeg igjen:)

    SvarSlett
  11. Så fint:)
    Herlig og friskt kjøkken du har :)
    Lykke til og ha en fin fin uke!
    Helene*

    SvarSlett
  12. For en fin samling dere har i String-hylla på kjøkkenet! Og lampen kommer helt klart til sin rett hos dere:)

    SvarSlett
  13. Du, jeg har likt bilde som deg, til høyre for String-hylla. Vet du noe om det? Jeg har selvfølgelig kjøpt det på loppis og vet ingenting om det.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kari Anne: Jeg har også kjøpt mitt på loppis, men vet dessverre ikke noe om det. Mitt har ingen signatur eller merke av noe slag, hverken på forsiden eller baksiden. Det er en slags innrammet papp-plakat.
      Si fra hvis du finner noe ut om det, hadde vært moro å vite:-)

      Slett