lørdag 11. februar 2012

Nytt favorittblad & cupcakes



Tror jeg har fått en nytt favorittmagasin, svenske Hus & Hem RETRO.
Inspirerende boligreportasjer, informerende oversikter; møbler, lamper, porselen, keramikk, samlerspesialer og bidrag fra flotte, svenske retrobloggere. Alt jeg hadde håpet på faktisk!  Magasinet begynte å komme ut i fjor sommer, men har først nå kommet ut for salg i Norge. Endelig! Jeg har bare sett på det på nett tidligere, men det er noe annet å faktisk lese det.


Også har jeg bakt cupcakes...
Tulla!!! Men jeg har kjøpt cupcakes. Red velvet og lemon fra Hancock Cupcakes som jeg har kjøpt i den flotte interiørbutikken Nest på Majorstuen.
Siden kjæresten min boikotter alle 'kommersielle' merkedager (mistenker at han egentlig bare vil gjøre det enklere for seg selv) tenkte jeg å ta saken i egne hender. Det er jo morsdag i morgen! Og mor i 4 etg ville gjerne ha cupcakes;-)


God lørdagskveld til deg!
Og god morsdag i morgen, alle mammaer:-)



17 kommentarer:

  1. Yes! Dette er et blad jeg kan kjøpe! Takk for tips:D Fristende bilder..

    SvarSlett
  2. DET bladet vil jeg ha! Hehe. Narvesen som selger det eller? :) Cupcakes er godt.. *smelt* Fikk jeg og lyst på nå. :)

    Klem Lene

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp, kjøpte det på Narvesen.

      Slett
  3. klart mor må ha litt søtt på morsdagen,
    det syntes jeg var en fin ting å unne seg,
    også blad da - det så veldig spennende ut,
    perfekt for deg;)
    ha en fin kveld og morsdag i morgen

    SvarSlett
  4. Åh, det bladet skal jeg kjøpe
    meg på mandag!!! Takk, for tips.. Det
    så jo fantastisk ut!!! I like!

    Cupcakes, nam nam..

    Ha en flott lørdag! :)

    KLEM

    SvarSlett
  5. Ja, det brukar vara mycket härligt och inspirerande i den tidningen! Och din cup cakes... mmmm... superfina! :-)

    SvarSlett
  6. åiåi!Takk for tips - ser ut og høres ut som et blad jeg må løpe og få tak i:)

    SvarSlett
  7. Ojoj! Dette ser veldig lovende ut! Takk for flott tips!:)
    og god helg!!
    Janni

    SvarSlett
  8. Gjett om jeg skal på Narvesen !!
    De bildene du viser ser virkelig lovende ut :)

    Kos deg med blad og cupcakes ;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  9. Ååå!!
    Dette må jo være det perfekte blad for oss retro-glade mennesker!!!
    Dette skal jeg også kjøpe, takk for tips :)

    ...også den cathrineholm skålen din da..
    Vakker..

    Ha en fin kveld!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  10. Det bladet skal jeg defintivt tipse søsteren min om ;)
    Ha en fortsatt fin helg!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  11. Ligner da også bare et yndlingsblad - kender det ikke, men det skulle jeg bestemt gerne! Rigtig god weekend :-)

    SvarSlett
  12. Det blad lyder da helt fantastisk! Det er ret nemt at komme til Göteborg her fra Nordjylland, så den guide ville jeg gerne have fingre i, for at gøre turene derover mere spændende.
    Jeg har også lige bagt cupcakes - ikke i nogen særlig anledning - bare fordi!

    SvarSlett
  13. Det bladet så innmari kult ut!
    Må sjekkes ut...

    Her har jeg også tatt saken i egne hender på morsdagene,
    men nå har eldtstejenta blitt 8 år og sparker pappan litt i rævva ;)
    Så idag ble det kake på senga og blomster...hihi..

    Fortsatt fin dag!
    Siw

    SvarSlett
  14. oj.. løp og kjøp:) det vil æ også lese!

    SvarSlett
  15. LØP OG KJØP! Det bladet må skjekkes ut!

    SvarSlett
  16. Var i EU i helga og fikk snappa med meg bladet fra en kiosk. Det var ikke dumt! takk for tipset ;)

    SvarSlett