onsdag 21. mars 2012

Give away!


Som jeg lovte må over 300 følgere av bloggen feires med en give away.
Tusen takk til alle dere som følger med på min lille del av verdensveven!
Blogging er gøy, og det ville ikke vært det samme uten dere:-)

Premiene denne gangen er noe jeg ønsker meg veldig selv:

> Et sett med postkort fra Orla Kiely
> Et sett med blyanter i fin boks fra Orla Kiely


Premiene er kjøpt i interiørbutikken Nest på Majorstuen.


Slik kan du være med i trekningen av enten postkort- eller blyantsett:

> 1 lodd: kommentar på dette innlegget
> 2 lodd: kommentar på dette innlegget + være/bli følger av 4 etg via google/bloglovin
> 3 lodd: kommentar + følger + link til give awayen på egen blogg (bruk øverste bilde)

Fint om du skriver hvor mange lodd du tar!
Dersom du ikke har egen blogg er du også velkommen til å delta,
bare husk navn/mail slik at jeg kan komme i kontakt med deg hvis du skulle vinne.

Give awayen trekkes mandag 30. april.

******************Give awayen er avsluttet**********************

Lykke til!



Over 300 followers on my blog must be celebrated with a give away!
You can win either a set of postcards or a set of pencils from Orla Kiely.

You can get tickets if you:
1 ticket - leave a comment on this post
2 tickets - be, or become, a follower + comment
3 tickets - link on your own blog + follow + comment
Please write in your comment how many tickets you take.
The draw will be on Monday April 30th.
Good luck!


119 kommentarer:

  1. wuh, de er såå fine. Jeg deltager med 2 lodder. Og tillykke med alle dine faste læsere :-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med så mange følgere :D Jeg trekker meg 3 lykke lodd.

    SvarSlett
  3. Så moro og så fine premier! Jeg er med og trekker 3 lodd! :)

    SvarSlett
  4. så fine premier!!
    er med med 2 lodd:)
    klem

    SvarSlett
  5. Fine! :-)
    Er med jeg og trekker 3 lodder!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. Ahhh, elsker Orla Kiely!!! For en fantastisk giveaway!! Gratulerer med så mange følgere, så hyggelig:) Tar 3 lodd og krysser fingrene for vinnerlykke!!

    SvarSlett
  7. skjønn premie
    jeg er gjerne med å feire deg
    du har lagt i blogglista mi lenge, men jeg er visst ikke følger, så da får du en til gitt.
    full pott med lodd til meg! :)

    klem fra Åpent^hus

    SvarSlett
  8. Haha, to lodd på meg. Hipp HURRA og kryss i badetaket!

    SvarSlett
  9. Superfine premier!
    Jeg tar GJERNE to lodd!
    Takk takk:)

    SvarSlett
  10. Jeg vil gjerne være med å feire deg !
    Og trekker 2 lodder :)

    Tusen takk

    SvarSlett
  11. Åh, for en flott give away!!

    Jeg er selvfølgelig med på 2 lodd ;)

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  12. AI! Jeg tar 3 lodd :)

    Og ja, det blir artig når vi skal møtes i Osloby :)

    SvarSlett
  13. Gratulerer med alle følgerene, og så fine premier. Jeg elsker Orla Kiely :-)
    Jeg trekker 3 lodd - tusen takk.
    Klem :-)

    SvarSlett
  14. For ein flott premie! Eg håpe eg kan vinna me mine 3 lodd :-) Like godt bloggen din!

    SvarSlett
  15. Å, jeg elsker Orla Kiely, og spesielt multi stem mønsteret. Så da tar jeg to lodd.

    Hilsen Sol

    SvarSlett
  16. Vilka fina mönster.
    Klart jag är med.
    Två lotter till mig tack : )
    Mona
    mona.ekstrom@gmail.com

    SvarSlett
  17. Elsker det mønster. Jeg er med på 2 lodder :)

    SvarSlett
  18. hurra! gratulerer med mange følgere!
    jeg trekker to lodd ü
    klem m

    SvarSlett
  19. Jeg vil meget gerne vinde din fine give away. Jeg smider 2 lodder i puljen og håber det er nok:)

    SvarSlett
  20. Oj, så spennende! Jeg er selvsagt med :)

    Da blir det to lodd på meg!

    Var veldig koselig å treffe deg igjen forrige uke!
    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  21. Å, jeg elsker det mønsteret til Orla Kiely! Tre lodd til meg og gratulasjoner til deg! :)

    SvarSlett
  22. nyydelige mønstre!!

    elsker de blyantene ;) 3 lodd til meg!

    SvarSlett
  23. Hei Louise!
    Så fin blogg du har. Jeg har hermed meldt meg på som fast leser (via Bloglovin`), og vil gjerne delta med 2 lodder.
    Gratulerer med så mange lesere! : ) Ønsker deg en fin uke videre!

    Vennlig hilsen
    Marthe

    SvarSlett
  24. Grattis med så mange følgere.
    Jeg vil være med på feiringen! ;)
    2 lodd til meg!

    Blyantene og kortene har veldig fint design!
    //Lill Therese

    SvarSlett
  25. mmm, fine ting! Deltek med 2 lodd, kommentar og følger. Gratulerer med over 300 følgera!
    Mari

    SvarSlett
  26. Kjekt, gratulerer så mykje! Så fine dei var :) Eg tar to lodd. Ragnhild

    SvarSlett
  27. Jeg vil også gerne være med i trækningen :) Så fin din blog er, synes jeg!
    Hilsen lise

    SvarSlett
  28. Så fine premier! Jeg er med. 3 lodd på moi :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  29. Tjohei, 3 lykkelodd på meg =)
    Mvh Siv

    SvarSlett
  30. Satser hardt og tar 3 lodd :)
    Klæm

    SvarSlett
  31. Jeg er med, krysser allt jeg har, 2 lodd på meg, klem W

    SvarSlett
  32. Hei,
    jeg vil gjerne være med: 1 lodd. Christina

    SvarSlett
  33. Gratulerer så mye! Jeg vil gjerne være med!
    2 lodd på meg.
    Camilla R

    SvarSlett
  34. Hej och Grattis!
    Härlig GIVEAWAY, jag är gärna med och tar 1 lott, tack :)

    -Minna-
    minnapo1@gmail.com

    SvarSlett
  35. Dejlig give away :) og tillykke med alle læserne. Jeg er klar med to lodder. Mvh Kristina

    SvarSlett
  36. Jeg vil gjerne starte våren med nye blyanter! De var fin-fine. Er fast følger av den fine bloggen din! Ikke rart du har 300 følgere! Trekker 2 lodd.

    SvarSlett
  37. What a nice give away, I'm a fan from orla Keily and i love your blog. I'm already a follower, comment : check and I will link this give away on my blog . So 3 chances please...! Gratulerer!

    SvarSlett
  38. Kjempefin premie!!
    Skal også ha Giveaway nå, men premiene kan nok ikke måle seg med dine...;)
    Tar 3 lodd jeg og ønsker deg en god natt!
    klem

    SvarSlett
  39. Da blir det to lodd til meg. Kommentar og følgar. Mvh Helene (mail: eneleh79"hotmail.com)

    SvarSlett
  40. dette vil jeg være med på! de kortene er bare nydelige. 3 stk lodd på meg ; )

    SvarSlett
  41. Åh! Så fint! :)
    Jeg vil gjerne være med. 1 lodd :)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  42. Så utrolig fint, jeg vil være med! 1 lodd på meg :)

    SvarSlett
  43. Kjempefin premie!!
    Tar 2 lodd jeg og ønsker deg en god fredag!

    SvarSlett
  44. For en flott premie! 3 lodd til meg :-)

    SvarSlett
  45. Dette er jeg LETT med på. Et lodd på meg :)

    SvarSlett
  46. Heihei! Jeg tar gjerne to lodd =)=) Ha en nydelig kveld!!

    SvarSlett
  47. 3 lodd på meg og! Elsker penner blyanter og kontorsaker:) Kjempe give away :)

    SvarSlett
  48. Herlig give away! Elsker stilen, så deltar veldig gjerne med 2 lodd :)

    SvarSlett
  49. Ahhhh.... Orla Kiely <3

    Et lodd på meg :)


    Ingrida

    SvarSlett
  50. Full pott og tre lodd på meg :)

    SvarSlett
  51. jeg slenger meg på konkurransen med 2 lodd! .. og krysser fingrene :)Men jeg lurer på om jeg har kløna det til meg navn nå. det blir liksom ikke helt riktig.

    SvarSlett
  52. Heihei:)
    jeg er med og feirer fine tall!!
    Og jeg trekker 2 lykkelodd ♥

    SvarSlett
  53. Hei! Gratulerer så mye med så mage følgere!! Jeg tar gjerne 2 todd :)

    SvarSlett
  54. gratulerer med så mange lesere av den fine bloggen din! Jeg trekker to lodd og krysser fingrene :) Hilsen Helene (h-synnmo (att) online.no)

    SvarSlett
  55. Kjempeflotte premier! Jeg tar 2 lodd og håper på vinnerlykke :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  56. Hei!
    Åh, for en flott give away!:D

    Jeg er med på 2 lodd.

    Hilsen
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    SvarSlett
  57. Flotte premier:) trekker 1 lykkelodd!
    God påske!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er med! :-)
      Kommentar + følger!

      Laila.lovseth@hotmail.com

      Slett
  58. mamlene.blogspot.com31. mars 2012 kl. 02:58

    3 lodd :-)

    SvarSlett
  59. Så flott! 2 lodd på meg!:o)
    Dina dinkafox@yahoo.com

    SvarSlett
  60. 1 lodd til meg
    Kristoffer kristoffer.folleso@gmail.com

    SvarSlett
  61. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  62. 2 lodd på meg :)

    God påske!! Flott blogg :)

    Hilsen Elisabeth (elisabeth.barreng@gmail.com)

    SvarSlett
  63. Inna dinakraeva@gmail.com
    Tar 1 lodd.

    SvarSlett
  64. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    3 lodd
    I like pencils!!!!!!!!!!
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  65. Så fin premie! Jeg blir gjerne med - prøver meg med et lykkelodd:)

    SvarSlett
  66. Jeg vil gjerne være med og tar 1 lodd :)

    SvarSlett
  67. er med og trekker 1 lykke lodd :)

    god påske

    henriette

    SvarSlett
  68. Prøver lykken med 2 lodd - kommentar og følger

    God påske :)
    Klem Birgit

    SvarSlett
  69. så fine! trekker to lodd :) god påske!

    SvarSlett
  70. Prøver vinnerlykken med 1 lodd

    martine@readentertainment.no

    SvarSlett
  71. Nej hvor lækkert. 2 Lodder til mig. Takker. Kh Smykkefryd

    SvarSlett
  72. Uh sikke nogle dejlige præmier. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder

    SvarSlett
  73. Prøver lykken med 2 lodd jeg :)

    SvarSlett
  74. Hei! :) to lodd til meg :)

    Vicky

    SvarSlett
  75. Oj,oj så fine ;-) Tar meg ett lodd her jeg..

    SvarSlett
  76. Kjempefine premier! Jeg tar gjerne 3 lodd.

    SvarSlett
  77. Superduper premie, jeg tar 2 lodd;)) Klem W

    SvarSlett
  78. Dette var da noen flotte premier :)
    Prøver så klart lykken med full pott, altså 3 lodd på meg!
    Ha en fortsatt fin helg.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  79. Elsker Orla Kiely,så tar ett lodd og krysser fingre og tær

    SvarSlett
  80. 2 lodd på meg, kommentar+følger :)
    Ha ein fin måndag :)
    mvh hertug_piggtorn@hotmail.com

    SvarSlett
  81. Jeg er med! To lodd til meg for kommentar og følger :) Så fin premie!! :D

    SvarSlett
  82. Wow lækker give Away. Klart med!!!
    2 lodder herfra...

    SvarSlett
  83. Hurra! Jeg er med og tar tre lodd!
    Nydelig premie må jeg si.

    SvarSlett
  84. Herlighet så flotte blyanter og kort! Jeg vil være med! Og så tar jeg herved to vinnerlodd og blir fast følger gjennom Bloglovin'! :)

    SvarSlett
  85. Vil gjerne være med! 2 lodder til meg :)

    SvarSlett
  86. Hei! Fine premier :)
    Trekker 3 lodd jeg!
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  87. Fin blogg og fine premier! Jeg tar to lodd!

    SvarSlett
  88. Hei!
    Jeg blir med, tar 1 lodd :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  89. Kjempefin giveaway!! Jeg blir veldig gjerne med! trekker et lykkelodd og krysser fingrer! Jeg har akkurat lagt ut en ny giveaway for Sanselig Interiør. Vinn flott gavepakke med Lexington håndkle og Voluspa duftlys med mer. Verdi kr. 797,- Håper du har lyst til å være med. Ha en strålende dag! Bloggklem Franciska :-)

    SvarSlett
  90. Tar gjerne ett lodd! Mvh: Ida (idaren@live.no)

    SvarSlett
  91. Smukke ting - jeg vil gerne være med på 1 lod.

    SvarSlett
  92. Utrolig fin og inspirerende blogg og herlige premier!
    3 lodd :)

    SvarSlett
  93. !!! PRØVER og FEILER - blogg - PRØVER og LYKKES !!!

    :-) kanskje det du > plosella_38@live.com < hvem vet (-:

    3 LODD - men ikke så god på å bruke akkurat bilde da

    SvarSlett
  94. Jeg vil gerne deltage med 1 lod.
    (lene_mondrup@yahoo.dk)

    SvarSlett
  95. Jeg er gjerne med! Ble din følger nr 50 på Bloglovin og her er innlegget:http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/04/giveaway-hos-4-etg.html

    Krysser fingrene!

    Klem

    SvarSlett
  96. Love everything Olra Kiely...the pencils are especially cute!

    SvarSlett
  97. Hei! tar 1 lodd jeg. Ha en super dag. campet@hotmail.com

    SvarSlett
  98. Jeg tar gjerne to lodd! nsborhaug(at)gmail.com

    SvarSlett
  99. 2 lodd på meg i siste liten :)
    Klem fra monica*

    SvarSlett
  100. To lodd til mæ:) ha en super kveld:)

    SvarSlett
  101. I`m in! 2 lodd på meg. Kryss i taket og i badekaret. :)

    SvarSlett
  102. 2 tickets for me please!! hope im not too late.

    SvarSlett
  103. Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  104. WOHOU,
    just found your LOVE blog and well well, here is lottery on ;)
    Ofcourse. Those pencils want'n to come to my HUG ;DDD

    2 tickets (I link you at my blog soon!)

    SOL ✿

    SvarSlett
  105. OH MY! FEELING SO stupid.... Your lottery was LAST month... :DDD

    just shoot me, aaaaw

    SvarSlett