søndag 18. mars 2012

Hagebloggtreff


Onsdag kveld tok jeg og Mumsi/Med et lekent sinn turen til Skeidar på Alnabru.
Der var det invitert til bloggtreff med fokus på hage og uterom.
Foredrag, styling 'in action' ved Linda Elmin/Hviit, utlodning av fine premier, mingling og servering av mat og drikke.
Skikkelig bra opplegg!
Shopping med rabatt og goodiebags var det også.
Dessverre hadde jeg glemt å lade batteriene på kameraet så det ble ikke mange bildene,
men inne hos Med et lekent sinn og Stines Hjem kan man finne flere bilder fra kvelden.
Likte forøvrig veldig godt puffen på bildet over, og den fantes i mange fine farger. 
Takk, Skeidar, for gode ideer til balkong og uterom på hytta!

4 kommentarer:

  1. fin fin puff! Bloggtreff gir mersmak! ;) Fin ny uke til deg. Og endelig har det blitt printest på meg også. Stas!

    SvarSlett
  2. Ja, var ikke det garnet faaaantastisk???!
    Jeg vil prøve å lage meg et gulvteppe egentlig...men innser vel at det bør lages av sånn trikotaktig stoff...eller no...hadde bare vært så deilig å tråkke ned på ull...sukk...skal se hva jeg kan komme over. Har lyst til å begi meg ut på sånn et filtkuleprosjekt og...i gråtoner med gult i....aaaaaah, hadde blitt så pent. Men det tror jeg er et megastort prosjekt ;)

    Om to helger kommer vi til oslo...eller dvs onsdag 28 :)

    SvarSlett
  3. Det var en fin puff og et kult bord! Jeg skjønner jeg burde ha vært der for å få litt inspirasjon jeg også, men jeg satt hjemme og var forkjølet...

    God ny uke til deg og dine!

    SvarSlett