mandag 19. mars 2012

Kurv



I helgen var jeg på besøk hjemme hos foreldrene mine, og benyttet anledningen til å titte litt i kjeller og skap.
Ganske morsomt, for man vet aldri helt hva som dukker opp.
(Jeg fant blant annet min første Cathrineholmbolle i et av skapene til mor og far..)
Gratis skattejakt på en måte, det kan jeg like;-) 

En av tingene jeg tok med meg/fikk denne gangen var denne store flettekurven.
Perfekt til oppbevaring av pledd i stuen!
Den matchet til og med med kurvlampen vår i taket (fra Ikea, kan skimtes i speilet på øverste bilde), morsom tilfeldighet.



 Ser også at følgertallet mitt er rett oppunder 300, så stas! 
Tusen takk til alle som vil følge med på bloggen min, håper dere trives her inne:-)
Har planer om en give away snart, for å gjøre litt stas på dere.


A new (old) basket, found at my parents house.
Perfect for blankets!


13 kommentarer:

  1. Så herlig det må være å finne ting som har vært i barndomshjemmet , og så passer det jo perfekt inn hos dere :) Du den stolen var også stilig !

    Klæm fra Janne

    SvarSlett
  2. Veldig kjekt med skattejakt hos foreldre ja :) Finner nesten alltid noe man kan få bruk for, og som man kanskje ikke har lagt merke til før ;) Kurver er perfekt til pleddoppbevaring ja, hehe.

    SvarSlett
  3. Så gøy:) Sist jeg var på skattejakt hos min far kom jeg hjem med en Cathrineholm skål, herlig:) En fin mandagskveld til deg, klem fra Agnete:)

    SvarSlett
  4. Artig med skattejakt i barndomshjemmet. Og en cathrineholm bolle er jo toppen av lykke :) Grattis med mange følgere, jeg er ofte inne hos deg og får fin inspirasjon. god mandag til deg og dine :D

    SvarSlett
  5. Skattejakt hos foreldre er skikkelig moro! :) Dessverre har min mor vært grepet av kastesyken noen ganger, så mange fine sengetøy, fat og møbler har dessverre forsvunnet... Men sist jeg var der fant jeg en retro simo dukkevogn i blå velour. Lykke! :)
    God mandag til deg!

    SvarSlett
  6. kjempefin
    passet så godt hos deg
    si ifra forresten om du blir lei av kubus-staken din.
    jeg mangler en! ;)

    SvarSlett
  7. Likte godt kurven!

    Jeg har ei datter som stadig prøver seg, men hun har ikke greid å mase fra meg alt jeg har, heldigvis. Hun måtte holde på ganske lenge for å mase til seg en karaffel med seks glass fra det glade femtitall (knallfarger), og ellers må hun bare vente. Men mora mi, hun dynger gamle skatter over henne. Helt frokostservise fra Stavangerflint, for eksempel. Eller elegant kaffeservise fra sekstitallet fra Porsgrund. Hverken jeg eller mora mi har på noe slags vis kastesyke, det blir nok til alle som vil ha, sånn etterhvert.... Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  8. Fin kurv, men eeenda finere teppe...du heldige assa!!!
    Jeg har karret til meg en vakker skatt idag, håper jeg får den i posten før helgen :D

    SvarSlett
  9. Så fin kurv! veldig gøy å gå på skattejakt hjemme hos familie. Da får man som regel en god historie med skattene også:) Kjempefin blogg du har - jeg legger meg til som følger nr. 300:) ha en fin kveld videre. Hilsen fra Elin

    SvarSlett
  10. Fiiiin kurv!
    Jeg har vært på skattejakt jeg også.
    Oppi en kontainer utenfor her.
    Turte ikke å hoppe oppi da. Bare hang over kanten ;)

    SvarSlett
  11. *heihei!
    da har jeg trukket vinnerne i vossatassargiveawayen inne hos meg, og du var en av dem! send meg en mail med adressen din og hvilken størrelse du vil ha på anorakken, så videreformidler jeg det til vossatassar.

    fin kveld til deg!

    hilsen vigdis, vigdisjarness@hotmail.com

    SvarSlett
  12. lånte et bilde av deg til et innlegg hos meg i kveld, jeg.
    håper det er greit :)

    SvarSlett
  13. You have a lovely home! It makes me look forward to all the great fleamarkets coming up soon!

    SvarSlett