fredag 30. mars 2012

Min plass


Det er ikke så lenge siden jeg viste bilder av arbeidsplassen til samboeren min i stua.
Men jeg har faktisk et eget skrivebord jeg også, i et hjørne på soverommet vårt (som forresten er like stort som stua!), men det er sjelden jeg sitter der.
Kanskje ikke så rart, det er ofte ganske rotete der..
Fungerer mest som mellomstasjon for alle pensumbøkene mine. Tror jeg drister meg til å vise et før-bilde...


Etter å ha sett Med et lekent sinn sitt innlegg hvor hun festet en tapetlengde til veggen med 'tack-it,' merket jeg at lysten til å forandre begynte å krible.. Tapeten jeg vant hos Fargerike har lenge ventet på en plass, og tapet med 'tack it' er jo genialt; raskt, enkelt og lett, og minimalt med grunnarbeid (jeg fjernet kun noen spikre).
Så i går kveld kom tapeten opp på veggen på et blunk!
Rydde i bokhyllen orket jeg ikke, men skrivebordet ble litt omorganisert.
Også ble det litt juks og fanteri, for jeg gadd ikke å la tapeten gå helt opp til taket. 
Men det blir litt enklere å sitte å jobbe der nå, og det er viktig for snart har jeg en hel haug med oppgaver til innlevering,så jeg satser på at arbeidslysten vil spire i finere omgivelser:-)




God helg til alle som er innom!


*********************

Oppdatering:
Jeg deltar også med dette innlegget i NIB's utfordring for mars: Colour addict
Siden det er lov å delta med flere bidrag
skal jeg prøve å komme opp med noe nytt i et eget innlegg også.

My workspace at home, in a corner at our bedroom.
Now with wallpaper, temporarily attached with 'tack it'.

19 kommentarer:

  1. Åhh, en herlig arbeidsplass du har.
    Digger tapeten :O)

    Ha en fin påske.
    Linda

    SvarSlett
  2. Kjempefin arbeidsplass! Fargerikt & inspirerende! God påske:)

    SvarSlett
  3. Herlig !
    Så genialt å henge opp tapet slik altså :)
    Og lampa + kofferten finnes i Skjerstadheimen også ;)
    RÅFINT var det i arbeidskroken din !!

    God helg til deg også :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Så utrolig kult det ble! Jeg er og inspiretr av tac it pluss tapet/ gave papir, blir nok noe slikt hos oss etter påske :) men syntes pulten din var kul og inspirerende før og, veldig akademisk! Åh, er så glad i gontor plasser:) og du har definitivt de kuleste pultene!

    God påske til dere :)

    SvarSlett
  5. Det er så fint! Jeg pinner lige det sidste billede! Dejlig inspiration!

    SvarSlett
  6. så kult det ble!!

    som sagt så digger jeg den der tapeten, og der bak skrivepulten din ble den jo perfekt!

    good påske!!

    SvarSlett
  7. For en trivelig arbeidsplass. Nå fikk jeg en ide til hvordan jeg skal male syskrinet mitt. Bare at det blir blått der du har rødt.
    Klem fra Drude

    SvarSlett
  8. Jättefin arbetsplats! Jag gillar verkligen din blogg. Trevlig helg!

    SvarSlett
  9. Så flott!
    Jeg har gjort det samme med stoff som du har gjort med tapèt -
    en enkle og effektfull forandring!
    Liker alle retro-tingene dine!
    God lørdag!:)

    SvarSlett
  10. Det ble utrolig stilig med den tapeten bak! Det gjorde jo faktisk ganske stor forskjell :D

    SvarSlett
  11. Ble utrolig bra! så enkelt og så virkningsfullt:)

    SvarSlett
  12. Dette ble kjempefint!!! :) Og den gamle dymo`n var jammen tøff!
    Håper dere får ei riktig fin påske! KLEM.

    SvarSlett
  13. Utrolig lekkert! En sånn arbeidsplass kunne jeg absolutt tenkt meg, her må jo alt ligge til rette for kreative innfall. Lekker tapet, og utrolig smart å henge opp med tack-it.

    SvarSlett
  14. Jeg vant hos deg, og du vant hos meg :D Se mitt siste innlegg :)

    Ha en fortreffelig påske!!

    SvarSlett
  15. Å så fint det ble :)
    Digger tapeten, kofferten, skrivebordet...
    ... Ja ALT!
    Fin kveld videre til deg :)

    SvarSlett
  16. Den er virkelig så fin den tapeten!!!!!!!!!! Jeg fikk og lyst til å tacke litt!

    Lampa di og er nuuudelig!

    SvarSlett
  17. Kjeeeempe lekkert! Elsket pulten og tapeten :) :)

    SvarSlett
  18. Så fin arbeidsplass. Elsker det skrivebordet!!! Ble fint med den tapeten. Masse lykke til med utfordringen.

    SvarSlett