onsdag 28. mars 2012

Tikk takk



En Mikke Mus klokke som tidligere hang på mitt barndomsrom
 er nå flyttet inn på barnas rom.
Jeg har en drøm om at de skal lære klokken,
og kanskje la oss få sove litt lengre i helgene...
Nå har de utgangspunktet i hvert fall,
så får vi se hva det blir til;-)



Også må jeg bare beklage mulig varierende kvalitet på bildene, jeg har klart å miste pc'en i bakken (æsj!).
Skjermen min er litt ødelagt og jeg klarer derfor ikke så lett å se kvaliteten på bildene jeg plukker ut...



Mickey Mouse clock from my childhood is now hanging in the childrens room.
Maybe they will learn how to tell time and let us sleep a bit longer on weekends...
Let's hope so;-)

7 kommentarer:

  1. Så fint barnerom!

    Herlige fugleuro i taket..
    ..og den stolen og bordet var det
    nydelig patina på :)

    Kjenner til det med klokka. Har også en
    liten drøm at ungene her skal lære seg klokka
    etterhvert. Vil gjerne sove noen timer ekstra i helgene
    og ikke kl. 05 og 06 om morgenen.. *blæææ*

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Ta det helt med ro, bildene er kjempefine. Jeg var så dum at jeg kjøpte en morsom bakvendtklokke til sønnen min, han lærte seg den klokka, men greide ikke å lære seg klokke som gikk rettveien. Kanskje det går an å sette vekkerklokke fram til dem, ikke lov å vekke mamma før den har ringt?

    SvarSlett
  3. Herlig klokke! Min bror har en tilsvarende en. Fortsatt hengende på rommet hans. Men den har Donald duck i midten. Lurer fortsatt fælt på hvorfor aldri jeg fikk en slik en fin klokke!?! Humph.. De`t skal jeg jammen meg ta å spørre min mor om neste gang jeg ser henne. Urettferdig skal vite! ;)

    God kveld til deg! Gleder meg til lørrrda!

    SvarSlett
  4. Kjempefin klokke i et nydelig barnerom! Vedlig inspirerende nå når jeg selv skal i gang med å pusse opp tre barnerom! Kjøpte hus i fjor og forrige eier hadde ikke helt samme smak som oss for å si det sånn! ;) men det blir moro å komme i gang og få det akkurat slik som vi vil! Henter inspirasjon fra bildene dine, love it altså! :)

    SvarSlett
  5. Hehe.. Må desverre komme med en dårlig beskjed: Selv om de kanskje lærer klokka, så betyr ikke det at de sover lengre fordet! Dette sies av erfaring her i heimen ;-P Her skal man helst opp FØR syv. I helger. Hurra. ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, jeg regner heller ikke med at de vil sove lengre bare om de lærer klokken:-)
      Håpet er vel heller at de skal lære at de ikke får komme inn og vekke oss før et gitt tidspunkt, kl 8 f.eks. Niesen min var kjempedisiplinert på det der...

      Slett
  6. Så nydelig barneseng, stol og bord. Jeg elsker barnesenger. Min sønn på tre år har faktisk allerede hatt flere. Jeg gjorde barnesengkupp på loppis i høst og den sover han godt i. Tror han må gjøre det i noen år til. Men når han fyller 6 år, da må nok mor ta seg sammen å få han i stor seng.

    SvarSlett