fredag 20. april 2012

Fin pute!


For en liten stund siden vant jeg denne puten i en give away hos Bloggugla.
Og jeg synes den er så fin!
Tusen takk, Janne:-)

Janne hadde til og med sendt med en opalinvase og et retro putetrekk.
(som jeg glemte å ta bilde av her)
Veldig snilt!



*****************
Og vips var det helg igjen.
Hvor ble denne uken egentlig av?
I morgen er det vårens store loppemarkedhelg her i Oslo, med marked på over 20 skoler!!
Vi har ordnet barnevakt, og skal prøve å få med oss i hvertfall tre loppemarkeder.
Gleder meg!

God helg til alle som er innom!




I won a beautiful pillow.
Thank you, Bloggugla!

9 kommentarer:

  1. du vinner og vinner altså!
    så vakker stol du viser også!!!
    kos deg meg loppis i helgen da, så gøy..
    også barnefri da, najs.
    klem og god helg!

    SvarSlett
  2. Og ikke minst, fiiiiine stolen.
    Kos dere med loppis. Tvi tvi.

    SvarSlett
  3. Enig, FIN pute! Heldiggris som skal fråtse i loppis i helga, her skjer så mye annet så kommer meg ikke på et eneste et - ARGH! Tvi, tvi, regner med at vi får se noen skatter her på bloggen da ; )

    SvarSlett
  4. For en fantastisk fin pute! Den misunner jeg deg kjenner jeg. God helg og kos deg på loppis :)

    SvarSlett
  5. Flott pute,ja jeg har lagt ruten i morgen jeg og:)Gleder meg..
    ha en fin kveld
    klem

    SvarSlett
  6. Dånepute! Bittelitt misunnelig altså!

    Klem

    SvarSlett
  7. Fin fin pute! Og ikke minst stolen! Bloggugla er søt hun ;)

    Jah gleder meg til å se dine funn også. Sitter å ser igjennom bilder fra lørdagen - as i write this. Veldig fornøyd, men må få tatt flere bilder i morgen. Var alene med Nanino og vi stresset ikke i det hele tatt. Skikkelig koselig å dra på loppis da ;)

    Ønsker deg en fin start på uka, vi bloggest snart igjen!

    SvarSlett
  8. Hei på deg:)
    ..for en flott pute du har fått da! Og såmå jeg si, at jeg la straks merke til stolen...den ga meg hjertebank kan jeg si...sååå fin!

    ...og lotus tallerkenen i innlgget under her ogå! Loooove it!*smile*

    Ønsker deg en hrlig ny uke!
    Klem til deg

    SvarSlett
  9. :) Yay, den passa perfekt hos deg!

    Ditt siste innlegg, med loppekupp....Emaljekoppene er sååå fine. Og playmosettet!! OMG! Heldige!

    SvarSlett