mandag 30. april 2012

Og vinnerene er:

Da er vinnerene av give awayen kåret.
117 kommentarer og 231 lodd ble trukket.
Så hyggelig at så mange ville være med, tusen takk til dere alle!
Men det er bare to premier,
og vinnerene er:


Nr 167: Anne med bloggen Hapel
 - som vinner settet med postkort fra Orla Kiely



Nr 64: Lise med bloggen hilsen Lise
- som vinner blyantsettet fra Orla Kiely



Gratulerer til dere begge!
Send meg en mail med adresse til hlvdh2@gmail.com
så skal jeg få sendt premiene avgårde så snart som mulig.

Og til alle andre:
God 1. mai i morgen!




6 kommentarer:

  1. gratulerer til to heldige vinnere

    riktig fin fridag i morgen til deg
    klem fra
    Åpent hus

    SvarSlett
  2. Gratulere til de heldige vinnere.
    Ha en fin 1.mai
    Klem

    SvarSlett
  3. Så heldige vinnerne er som får så flotte gaver i posten da gitt! Ha en fin 1.mai:)

    SvarSlett
  4. Tusen, tusen takk!!! Kjempefin premie, nå var jeg heldig! Ha en fin 1. mai! Klem fra Anne

    SvarSlett
  5. TUSIN takk! virkelig fin premie, som jeg mottok i går! Jeg er kjempefornøyd! God helg!

    SvarSlett