tirsdag 10. april 2012

Påskeglimt

Sørlandsidyll!

Vår innekatt var storfornøyd med litt uteliv etter en lang vinter, og kom overraskende nok veldig godt overens med svigerinnens 6 mnd gamle Dachs (som forøvrig er godt vant med katter).
Eggjakt på påskeaften. Påskeharen hadde til og med lagd kart (så 'flink' er jeg til å tegne, ja;-)

Storfornøyde barn!

Fin påske!
Flott vær, men kaldt.
Familietid og masse kos.
Med dette innlegget er påsken 'ute av systemet'.
Nå er første hverdag etter ferien er snart over.
Godt å være tilbake! Hverdag er fint, det.

Og til helgen skal jeg på loppemarked!
GLEDER meg, mon tro om jeg får sove natt til lørdag;-)



Bits and pieces from our easter holiday!



7 kommentarer:

  1. Så koselige bilder fra det som ser ut som en fin påskeferie! Veldig søte barn dere har, og som de ligner på mamma'n sin da! :)

    Fin ny uke til deg!

    SvarSlett
  2. Der så det innmari koselig ut!!! Håper dere skal ned en tur til sommeren og :)

    SvarSlett
  3. ja.. SÅ søte barn!!!
    loppis ja, oi - adrenalin:)))
    blir spennende å se om…nei, hva du finer!

    SvarSlett
  4. For noen skjønninger!
    Og for en fin blogg!
    Gleder meg til å titte innom deg :)

    Ha en fin kveld

    Klem K.

    SvarSlett
  5. Herlige påskebilder! Jeg synes kartet var flott, jeg!!! Mye bedre enn de jeg tegner :-)! Ja, nå begynner loppesesongen for fullt, og jeg vet jeg ikke klarer å holde meg unna, selvom vi ikke trenger noe som helst. Kos deg hele uka, og håper du finner mange fine lopper, gleder meg til å se! Klem fra Anne.

    SvarSlett
  6. PÅskeglimt som disse er gull!

    Johoo ja i helga blir det saker gitt! Sommerfuglene vifler i magen!

    SvarSlett
  7. så herlige påskebilder - ja familietid og ferie er gull! nydelige små du har!
    Vi var i sverige i påsken i feriehuset vårt der, så da ble det noen loppisrunder og bruktbutikk runder også - og det er helt klart et eget loppis-adrenalinkick. gøy gøy, og fine fine skatter fikk bli med hjem! kos deg til helgen.
    klem

    SvarSlett