lørdag 9. juni 2012

Gøy!




Markedsdagen på Vestkanttorget har gått over all forventning.
Noen regnbyger, men mest sol.
Regnbeskyttelsen min var ikke veldig proff,
balkongparasoll fra Ikea og søppelsekker, men det funket:-)
Masse hyggelige mennesker, og koselige ord. 
Og ikke minst, salget gikk supert! 
Noen tusenlapper rikere, og det er gøy:-D



Bildene ble tatt litt utpå dagen, da var allerede en del ting solgt.
Min fine lille hjelper ropte "Hvem vil komme og kjøpe?" og lekte 'selgermann',
han synes det var kjempegøy at mamma hadde markedsbod.
Takk til familie og venner som var innom og gjorde dagen fin, 
og ikke minst, takk til alle fine kunder!


Vel hjemme i sofaen er bena høyt hevet, 
og planen for kvelden er å slappe av med en god film:-)


God lørdagskveld til alle som er innom!





My day at the second hand market was so much fun!
Kind people, good words and the sale was great.
Now: time to relax:-)



19 kommentarer:

  1. Forstår godt at u fik solgt godt, du har jo top fine sager der :-)

    SvarSlett
  2. Det var det jeg viste ;)
    Hurra for gjenbruk!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med vel overstått! En utrolig flott stand du hadde da, med mye "godteri"!! Frister det til gjentagelse??

    Ha en fin kveld!
    Klem fra Stine

    SvarSlett
  4. Oj så mycket fint på ert bord!

    SvarSlett
  5. Oj, så mye fint, det grønne IRA brettet ville jeg ha kjøpt...ja, også alt annet da...-)) Ha en fin lørdag videre, klem W

    SvarSlett
  6. Så fint å høre at du hadde det gøy!
    Du hadde innmari mye fint å da :)

    Jeg har faktisk aldri vært på Vestkantorget under markedet. Det er en skam...og nå skal vi flytte ut av Oslo. Aldri si aldri, sier jeg bare ;)

    Fin søndag!
    Klæm Siw

    SvarSlett
  7. Så supert at det gikk fint,ser jo at du fremdeles har masse fint igjen.
    Gikk veldig bra i Markveien i dag også.I morgen er det Birkelunden...
    Kos deg,her er det rett ut i sofaen..
    klemklem

    SvarSlett
  8. å, så gøy!!!
    virkelig mye fint å hente på ett sted!
    deilig å få ryddet opp litt og samtidig tjent noen kroner, genialt.
    har hatt planer om det sammen her mange ganger,
    men det er flest barn som selger leker og menn som selger spekemat.
    men jeg skal starte en ny trend med lopper hadde jeg tenkt, bare ta motet til meg:)
    ha en fin lørdag med bena høyt!
    klem

    SvarSlett
  9. her skulle man ha vært ser jeg! så gøy at det var gøy ; )

    SvarSlett
  10. Her skulle jeg virkelig vært! Flotte saker og ting du solgte:)
    ..Bare så synd at vestkanttorget er så altfor langt fra Vestlandet;)

    SvarSlett
  11. Oj, så mye fint!! Og skjønn liten hjelper under parasollen!:)
    Artig å høre at det gikk bra!
    Klem

    SvarSlett
  12. Så bra du koste deg, jeg visste det kom til å gå veldig bra! Fikk helt vann i munnen av alt det fine du solgte :) god søndag :)

    SvarSlett
  13. Mye lekkert der ja!
    Håper dagen har vert flott og at kvelden blir likedan!

    SvarSlett
  14. WOW!
    Så på bildene og tenkte "hva er dette for et skattekammermarked?!?"
    Også er det du som selger tingene dine ;)
    Så mye fint. Der skulle jeg vært!
    Neste helg er det min tur. Da er det loppetorg på torget her vi bor.
    Har vært flink å ryddet ut masse som kan finne nye eiere.
    Det blir spennende!
    Gøy å stå på marked da!!! :)
    Fin uke ønskes deg!
    Klem!

    SvarSlett
  15. Tusen takk, alle dere, for så koselige kommentarer!
    Gjør meg så glad:-)

    SvarSlett
  16. Ojojoj, så mye fint! Har du igjen noen av plastboksene?

    SvarSlett
  17. Tviler ikke ett sekund på at du solgte som tusan. Så mye fint på bildene!!!

    SvarSlett
  18. Morsomt at du hadde markedsbod! Og så utrolig mange fine ting du vil kvitte deg med :O
    Samtidig skjønner jeg deg godt.. Når nye skatter kommer i hus må ofta noen gamle vike, og en del ting er man lei av, har dobbelt etc.

    SvarSlett