torsdag 14. juni 2012

Kløver


Jeg er så glad i rødkløver.
En liten ble bukett plukket på vei hjem,
og vips måtte noe forandres i et kjøkkenhjørne.
(vel, det måtte ikke, da. Men litt forandring er alltid gøy-) 
Stavangerflint-tallerken av Inger Waage
(glad jeg ikke fikk solgt den på lørdag),
og pompom fra Søstrene Grene på veggen,
og balkongblomster oppå radioen.
Litt forandring, litt sommerfølelse på kjøkkenet.
Jeg venter fortsatt på den store sommervarmen, hvor er den egentlig?
Ja takk til sommer både ute og inne!

Hvilken sommerblomst er din favoritt, forresten?



Red clover.
And some change on the kitchen wall.
A little bit of summerfeeling inside.
Yes, please, to a bit more summer feeling outside too;-)


10 kommentarer:

  1. Så herlige med kløver i en vase...
    Jeg er så allergisk at jeg dessverre ikke kan plukke med inn blomster.
    Men blomster må jeg ha og nå for tida blir det ofte Gerbera eller brudeslør som får bli med hjem :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Fiint! Digger pompomen!
    MÅ HA!:)
    klem

    SvarSlett
  3. Så fint! Stilig krokken du ha ♥

    Ønsker deg en fint helg,
    Vicky

    SvarSlett
  4. Rødkløver er så fin! En favoritt men den vokser så og si ikke i bergen :( men ellers er jeg glad i hundekjeks, prestekrager (som heller ikke vokser i bergen), jeg er generelt veldig glad i markblomster!

    Sånn pompom må jeg kjøpe, elsker sånn honycomb (?) mønster!
    Kjempekoselig krok det her altså :)

    Og forresten prøvde vi kyllingbolle og pita oppskriften din her om dagen, skikkelig god :)

    Ha en fin helg

    SvarSlett
  5. kult med kløverblomster og pompom'n sammen, de er liksom samme form. jeg elsker markblomster...

    SvarSlett
  6. Hello! I just hopped over from jen's blog 'little birdie'. you have a lovely home!

    SvarSlett
  7. Får litt sånn "barndomsminnefølelse" av rødkløver. Veldig fine! Kjekt å bare forandre litt når noe nytt blir med hjem:) Prestekrager er nok min favoritt..
    :)

    SvarSlett
  8. mARkblomster er så koselige! Forglem meg ei er min store favoritt. Men liker dem godt alle. Untatt de som lukter for sterkt. De er ikke så hyggelig å plukke med seg hjem. Så de for stå ;)
    Koselige du har det påkjøkkenet! Håper du har gode dager du også!

    SvarSlett