fredag 8. juni 2012

Nerver

Jeg kommer til å selge noen vintage kjoler også.

Jeg har litt nerver før markedsdebuten på Vestkanttorget i morgen.
Kommer det til å bli fint vær?
Jeg krysser fingre og tær,
så langt viser yr.no regn frem til kl 9 om morgenen og sol resten av dagen.
Håper det stemmer.
Kommer jeg til å få solgt noe?
Liker folk det jeg har?
Huff, må ikke tenke så mye...

Samtidig gleder jeg meg mye,
men prøver å ikke ha for høye forhåpninger,
 da blir det liksom greit uansett hvilken vei det går.

Takk for alle gode ønsker på forrige innlegg, de tar jeg med meg:-)

God helg til alle mine fine lesere!!


Ps. skal prøve å få tatt noen bilder i morgen så får dere sett hvordan det var.




9 kommentarer:

  1. Lykke til :) Håpe på fint vær da!
    Klem, Lillian

    SvarSlett
  2. Sikker på at salget og været blir strålende :) Si ifra om noen av kjolene ikke blir solgt - jeg er alltids intr.i kjoler ;)
    Kos deg i morra!

    SvarSlett
  3. ÅÅÅ! Jeg skulle GJERNE kommet og handla av deg. Sikker på du har plenty av fine skatter for salg. Lykke til :D

    SvarSlett
  4. Kjempespennende!!! Lykke til, det går nok så bra så :)

    SvarSlett
  5. Masse lykke til:)Jeg står i markveien i morgen....
    klemklem

    SvarSlett
  6. Lykke til! Det går sikkert bra! Skulle gjerne vært på Vestkanttorget i morgen! Så fine ting du skal selge. God helg. Klem fra Anne.

    SvarSlett
  7. Det går nok strålende med de fine tingene du har med :)

    SvarSlett
  8. Lykke til! Jeg hadde utsalg der som deg for noen år siden, og det var så gøy. Folk er så hyggelige og selv om jeg ikke fikk solgt så mye ble det en super dag. Tipper dagens vær er helt perfekt! Da jeg var der var det så bra at folk dro på stranda istedet:)

    Karianne:)

    SvarSlett
  9. Tror det kommer til å gå kjempefint! Men lurt å ikke ha for høye forventninger.. Solgte ikke mye på mitt første marked, men man finner ut av hva folk ser etter, etterhvert:)
    Lykke til!
    klem

    SvarSlett