onsdag 6. juni 2012

På lørdag...

- skal jeg være selger på bruktmarkedet Vestkanttorget!

Som jeg nevnte i går er dette noe jeg har hatt lyst til leeenge,
men enda ikke hatt anledning til  å gjøre (eller turt;-).
Nå passer det; vi har fått beskjed om å tømme en bod og jeg har fri/tid til å rydde.
Under har jeg tatt bilder av noen av tingene jeg kommer til å prøve å få solgt.


Picknc eller camping i sommer?
Kanskje retro campingbord, eller kjølebag (jeg selger 2 stk) hadde vært noe for deg?


Retro dukkevogner: Svithun og Brio


Retro kjøkkenutstyr.


Historiske skoleplansjer.

Jeg selger også diverse Stavangerflint porselen,
bl.a. Bambus(Flamingo) og Pernille (Flamingo) av Inger Waage. 

Ser du noe du kunne tenke deg?
Ta turen til Vestkanttorget på Majorstuen lørdag 9 juni, da vel!
Der står jeg og selger dette og mye annet.

Og jeg blir veldig glad for alle som kommer innom og hilser på!
Kanskje får du en ekstra god pris hvis du avslører deg som bloggleser;-)

Har du solgt på bruktmarked før?
Alle tips mottas med takk:-)



I'm selling some things from our attic at
local second-hand market 'Vestkanttorget' this Saturday June 9 th.



14 kommentarer:

  1. Oj, så mange fine ting! Dette kommer nok til å gå veldig bra!! Iallefall hvis det er et marked for retro-intresserte!
    Lykke til:)
    klem

    SvarSlett
  2. Ah, så mye fristende. Dessverre bor jeg i Trøndelag så turen blir litt vel lang, men ellers hadde jeg nok gått litt amok hos deg :D Lykke til.

    SvarSlett
  3. Her var det MYE jeg kunne tenkt meg på bilde nr.3 !!
    Lykke til ;)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. her var det mye fint
    flott bod-fyll får man si!
    vestkanttorget blir nok litt vel langt unna Ålesund
    men lykke til! :)

    SvarSlett
  5. Too bad I live in Germany... I would love to stop by!

    Viel Glück!

    Liebe Grüße

    Julia

    SvarSlett
  6. Så spennende! Jeg har aldri stått på bruktmarked, men har solgt litt brukte ting. Jeg har ofte priset tingene alt for lavt og angret i ettertid, så mitt tips ville vært å tenke over prisene i god tid. Kanskje du unngår den bommerten :) Masse lykke til!

    SvarSlett
  7. Dette er noe jeg burde gjøre også, men det er liiiitt for langt å dra. Jeg har forresten samlet på bambus i mange år. Elsker serviset. Lykke til!

    SvarSlett
  8. Så masse flott du skal selge da. Lykke til på marked :)

    SvarSlett
  9. Så mange go'biter du skal selge:) Kunne godt tenkt meg en av dukkevognene jeg...og alt det andre også for den del;)
    Har solgt på bruktmarked før ja, mange trivelig folk å møte:) Lykke til:)
    klem Trine:)

    SvarSlett
  10. Åh, søren at det ikke er NESTE helg igjen. For da er nemmelig jeg i oslo! Søren.. :/ Mange fine ting du skal selge altså. Ja takk til alt. ;)
    Tror ikke du vil få problemer med å selge. Hehe.

    Klem Lene

    SvarSlett
  11. hei hei! Så spennende! Jeg har veldig lyst til å komme en tur. Det skal jeg prøve å få til ;)
    Så mye fint du skal selge. Når begynner det? Klemmer.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er oppe mellom 9 og 16. Hvis været er fint:-)
      Veldig hyggelig om du tar turen!

      Slett
  12. Hei.
    Fikk du solgt skålene fra Inger Waages Pernille-serie? Hvis ikke erjeg veldig interessert i å kjøpe, hvis det er mulig!

    SvarSlett
    Svar
    1. Åse: De to Pernille-skålene fikk jeg ikke solgt på lørdag.
      De er begge uten skår og krakkeleringer.
      Pris er 200 kr pr. stk.
      Kontakt meg på mail, hlvdh2@gmail.com hvis du er interessert.

      Slett