mandag 6. august 2012

Tilbake til hverdagen

Sommerferien er over for denne gang.
Og deilig har den vært!
En typisk norsk sommer med vekslende vær, og litt kaldt til tider. 

Nesten helt internett-fri sommer ble det også , 
faktisk helt utrolig herlig. 
Det ble dermed en skikkelig bloggpause også (5 uker, oioi)
først når ferien nærmet seg slutten fikk jeg somlet meg til å ta noen interiør-relaterte bilder.
For det har blitt mest familie og barn - bilder, slik det skal være;-)
Fremover kommer jeg til å vise noen bilder fra hytte-livet vårt i en liten mini-serie,
liten forsmak kommer her.



Jeg håper alle har hatt en god sommer!

Nå venter en skikkelig rundtur i bloggland, 
jeg gleder meg!

3 kommentarer:

  1. kos dæ! blitt litt mindre av det her også:) jobb og trening idag;)

    SvarSlett
  2. velkommen tilbake du vakre blogger:))

    SvarSlett
  3. Så godt med lang ferie! Godt at du er tilbake, gleder meg til å se bilder!

    SvarSlett