mandag 20. august 2012

Vestkanttorget

 På lørdag stod jeg med markedsbod på bruktmarkedet Vestkanttorget for andre gang. 
Det regnet mye, men det var jeg heldigvis godt forberedt på.
Moro var det, litt mindre folk enn sist, men salget gikk helt greit. Dessuten var selgerne på nabobordene så koselige og jeg lærte masse ved å skravle med dem i stille stunder.
Selvfølgelig klarte jeg (som jo egentlig prøvde å kvitte meg med ting) å kjøpe noe også. Dette nydelige serviset fra Stavangerflint (6 kopper m/asjett + tallerkener + sukkerskål + tekanne) klarte jeg ikke å gå fra, 200 kr var jo et kupp, eller hva?!

Ny telefon har jeg også fått, 
og er nå å finne på Instagram (slik mange kanskje ser ut i fra bildene).
Louise_4etg heter jeg der.

God mandagskveld til alle som er innom:-)



Some pictures from my day at the thrift market Vestkanttorget this Saturday.
And now you can also find me at Instagram; Louise_4etg. 


8 kommentarer:

  1. Så mye fint du solgte - skulle gjerne vært der :)

    SvarSlett
  2. Ååh, der skulle jeg ha vært ser jeg :-) mange fine ting! Fikk du solgt de rullene med tapet forresten? Ellers vil jeg gjerne kjøpe. :-) gøy at du er på instagram. Er helt hekta jeg. Hehe.

    SvarSlett
  3. Ja, vil gjerne se flere bilder av tapeten. Fint om du kan sende det :) nilsenlene@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Åh jeg elsker Vestkanttorget! Skulle gjerne sett din "bod".
    Tror jeg må ta en lørdag der snart!
    Denne bloggen gjør meg i godt humør med alle fargene og de fine sakene Ü
    Ha en finfin august uke!

    SvarSlett
  5. SV; hahahah, tja...men faktisk, akkurat den låta syns jeg er ganske caaaatchy! ;)
    Men det var igrunn bare det at tittelen på låta passa så fint inn ;)

    SvarSlett
  6. Det serviset fra StavangerFlint er fantastisk fint. Jepp, et kupp.

    SvarSlett
  7. woW, DET VAR ET kupp! jEG HAR KAFFEKANNEN OG 3 SKÅLER, OG Ønsker meg virkelig flere deler ;D Det serviset er så fiiint!

    Så gøy at du har fått solgt unna noen go`biter. Alltid godt å få sortert ut noe, slik at det blir plass til nye fine ting eller hva? :D
    Dumt jeg ikke rakk innom, men om du skal flere ganger så må jeg få tatt turen innom deg!

    Klem fra Mumsi

    SvarSlett