lørdag 1. september 2012

'Tingenes tilstand'

Torsdag kveld var samboeren og jeg på åpningen av utstillingen 'Tingenes tilstand'Galleri TM51
Utstillingen, som er åpen fra 31/8 - 2/9, er arrangert av den nyoppstartede 'Klubben for Norske Formgivere' som består av unge, norske møbel-  og produktdesignere. 
K-l-u-b-b-e-n's første utstilling viser nye arbeider fra en rekke designere, alle inspirert av en oppgave i form av en tekst og en boks med utvalgte gjenstander. Et felles utgangspunkt som resulterte i vidt forskjellige løsninger og arbeider. 


Galleri TM51, i Thorvald Meyersgate 51 på Grünerløkka

Initiativtakere og arrangører; 
ønsker velkommen.
'Show & Tell' av Victoria Günzler & Sara Wright Polmar
'Oo' av Sverre Uhnger
'Bloom' av Kristine Five Melvær

'Tint' av Kristine Five Melvær
'Grow & Tangent' av Hallgeir Homstvedt
'Fyr' av Marianne Andersen
'Kantarell' av Maria Bjørlykke
'Miroir' av Martin Solem
'Memory Carpet' av Siren Elise Wilhelmsen
Takk for en fin fest!
Utrolig mye fint, eller hva?
Disse bildene viser bare et lite utvalg av arbeidene fra utstillingen, 
hvis du fikk lyst til å se mer fra disse utrolig dyktige designerene
anbefaler jeg deg å ta turen til Galleri TM51 i helgen. 

Og er du nysgjerrig, men uten mulighet for å komme deg til Oslo i helgen, 
så kan du lese mer om utstillingen HER,
eller finner ut mer om de ulike designerene HER.

Hva var din favoritt?
Tror jeg kunne kjøpt alt sammen, jeg:-)



I was at the opening of the new exhibition 'The state of things' this thursday.
New products from young, norwegian furniture- and product-designers.
So talented!
Learn more HERE!  


6 kommentarer:

  1. Very creative idea, I love it. Looks great, maybe I should also try to do next.

    SvarSlett
  2. Den lampa i tre skulle jeg gjerne hatt.

    SvarSlett
  3. Så mye stilig. Masse inspirasjon her inne!!!

    Glad jeg oppdaget denne bloggen. Følger deg videre og gleder meg til jeg kommer innom igjen :)

    God lørdag!

    klem
    Vigdis

    SvarSlett
  4. Åh, alle de fine lampene!! Sukk, jeg elsker virkelig lamper... ;)

    SvarSlett
  5. real art!

    it is appreciated if you take time to visit my blog and follow me :)
    christian | my blog : www.christianyuen.blogspot.com

    SvarSlett
  6. så spennende utstilling / event
    og fascinerende og vakre ting
    tror favoritten min er teppet / stolen i fletta ull (eller hva det nå er) :)

    riktig god helg til deg
    klem fra
    Åpent^hus

    SvarSlett