onsdag 28. november 2012

Siden sist..

Lenge siden sist, gitt!
Vi har bodd omtrent en måned i ny leilighet og stortrives der!
Praksis er overstått, men eksamen gjenstår fortsatt...
Blogging har blitt nedprioritert, men jeg har lyst til å komme i gang igjen, så dermed blir det en liten oppdatering på noe av det som har skjedd siden sist, via mine instagram-bilder. 
(Stakkars Canon har ligget urørt i ca 2 mnd, må vel brøste støvet av det snart;-)





Stikkord til bildene: ny leilighet, høst, loppis, nedpakking av samlinger, flyttedag, tom gammel-leilighet, eske-kaos i ny leilighet, solnedgang, lek i nytt nabolag, sped oppussingsstart. 

Forresten; det er så koselig å se at det fortsatt er noen som har vært innom her på bloggen i disse stille månedene, håper noen har lyst til å følge med på vårt liv i ny leilighet også.



14 kommentarer:

  1. Ja, jeg vil!! Gleder meg allerede:)
    Gratulerer med ny leilighet og vel overstått flytting!

    SvarSlett
  2. jeg vil GJERNE følge deg inn i den nye leiligheten!!!
    koselig å se deg igjen;)))
    Klem fra Tone

    SvarSlett
  3. Gratulerer så my med ny leilighet Louise. Snart er det min tur å flytte:)). Vi har fått en nydelig jente forresten.
    Gleder meg til å følge den nye leiligheten
    Klem

    SvarSlett
  4. Så spennende med ny leilighet.....Grattis :)
    Gleder meg til å få se i den nye leiligheten.
    Velkommen til bake til bloggverden :)

    Ønsker deg en flott uke
    KLem

    SvarSlett
  5. Blir morsomt å følge deg i ny leilighet !
    Har savnet deg ;)

    Janne

    SvarSlett
  6. så koselig å høre fra deg igjen!
    du har vært savnet!
    grattis med ny legonhet!

    SvarSlett
  7. Gleder meg masse til fu er ferdig med eksamen og støvet er tørket av canonen og vi får se mer om leiligheten! Jeg er veldig spent på kjøkkengulvet deres :-)

    SvarSlett
  8. Grattis med ny leilighet,masse fine ting på bildene dine..
    fin dag til deg
    klem

    SvarSlett
  9. Hvor hyggeligt du er tilbage :-)

    SvarSlett
  10. Hei igjen...
    desverre så er det ofte slik på disse bloggtreffene,mange er vi og så lang tid er det ikke hver gang heller....men nytt treff på Home&Cottage på tirsdag...skal du dit?
    fin helg til deg....:)
    klemklem

    SvarSlett
  11. Takk for hilsen ang. katten vår :)
    Men du - 26 dager ! Det må jeg si er lang tid..kan tenke meg at katten deres var veldig redusert ja.
    Glad dere fant den :)

    God helg !
    Janne

    SvarSlett
  12. Ah, flytting, det er noe som er godt å ha unnagjort det!! ;)

    SvarSlett