mandag 29. april 2013

Et forsøk...

...på boligstyling.















Denne leiligheten i et sjarmerende trehus på Kampen i Oslo ligger ute til salgs i disse dager. Det er noen gode venner av oss som selger, og jeg har hjulpet til med å få den i utgangspunktet helt tomme 4-roms leiligheten til å se litt mer ut som et hjem. 
Det ble et dugnadsprosjekt, hvor vi startet dagen med å gå på loppemarked og fikk tak i spisebord med stoler + et skrivebord. Ellers brukte vi møbler og ting vi hadde tilgjengelig (og som var lette å frakte) fra deres hjem og vårt. I tillegg fikk vi låne masse kunst til veggene fra min venninnes tante som er kunstner. 

Det var et veldig morsomt prosjekt å være med på, og resultetet ble ganske fint også til tross for liten tid (vi brukte bare én dag) og at vi ikke akkurat hadde allverdens stylistressurser tilgjengelig for å få det til. 

Har du lyst til å se hele annonnsen ligger den HER
Siste visningsdag er i dag, mandag 29 april kl 17.00-18.00. 

Jeg krysser fingrene for at våre venner får et vellykket salg!



An attempt of home styling before sale.
Some good friends of mine are selling an apartment, and I have helped out making the empty shell looking a little bit more like a home. We bought a dining table and chairs + a desk from a fleamarket, and otherwise used furniture + stuff from their and our home.





8 kommentarer:

  1. Ble jo kjempefint! Synes dere har gjort en virkelig flott jobb! Høres gøy ut være med på! Håper leiligheten blir solgt fort!!
    Ha ei fin ny uke!
    Siri

    SvarSlett
  2. Det ble superfint. Ser skikkelig koselig ut :)

    SvarSlett
  3. Oioioi, det var jo bare helt KONGEstilig. Absolutt en vellykket styling ;)
    Kjempeflinke har dere vært. Blir nok mange imponerte kunder på visning.
    Lykke til til vennene dine med salget. X`er fingrene :)

    Fin ettermiddag til deg

    KLem

    SvarSlett
  4. Det må jeg si var et utrolig vellykket forsøk! Utrolig imponerende å få til noe så helhetlig og flott på så kort tid, hvis ikke dette blir solgt til en god pris så et ikke jeg! Også forelsket jeg meg helt i det gule bildet.... Nydelig!

    SvarSlett
  5. Dette var en veldig fin boligstyling!
    Kjempe apellerende bildet! Kan ikke skjønne annet enn at dette er med på å øke salgsprisen:-)

    Marte.

    SvarSlett
  6. Super styling av leiligheten og på så kort tid! Imponert!
    Lykke til med salget for dine venner :)

    Frossen vårklem fra Bartebyen :)

    SvarSlett
  7. Så flott det ble, wow! digger det første bilde og nydelig kampen da;)
    Savn! Jepp, tipper dette gikk i en fei;)

    Styling på sitt beste, det må ha vært gøy;)

    -malla-

    SvarSlett
  8. oi, dette var faktisk et utrolig spennende innlegg :) Tok dere bildene selv også? Vi vurderer å selge vårt lille hi (snufs) om ikke så lenge og kjøpe oss noe større. Men vet ikke om vi bør ta bildene selv eller ikke. Føler jeg har fått litt trening da jeg har blogget i mange år, men jeg er jo ingen profesjonell ;)

    Jeg syns dere har fått til en kjempebra resultat! Håper salget gikk greit :)

    Klem fra Lite hi

    SvarSlett